wasbare luiers

hoi hoi

gaan jullie wegwerp luiers gebruiken of wasbare
ik zit eraan te denken wasbare te gebruiken.
maar vraag me vooral af of je broeken dan nog goed passen aangezien hun kont behoorlijk wat dikker word haha en mijn dochter had al niet zo lange benen dus als ik maat groter moet kopen worden het zo`n omrol broeken van hier bis gunder haha
over wassen en zo maak ik me minder zorgen ben toch thuis geen werk meer dus wel tijd voor.
alleen zit ik met dat broeken gebeuren heeft er iemand ervaring?

kuss

mijn ouders hebben ze gebruikt bij me laatste broertje en zusje maar vond ze altijd wel een verschrikkelijk dikke kont hebben.

En het schoon maken van die dingen nemen veel tijd en het stinkt nog erger dan gewone poepluiers, dus ik ga wegwerp gebruiken

Ik wil ook wegwerpluiers gaan gebruiken. Gewoon weg met de volle dingen en niet wassen, hoewel ik tegen die tijd thuis werke n dus best even kan wassen tussendoor.
Ook voor 'onderweg' zijn wegwerpluiers een heel stuk practischer. Wij zijn nogal van de dagjes weg en dat zal met een kleine niét heel veel veranderen, al wordt het soort dagje wel aangepast!

heb via een vriendin een proefpaketje geleend kan ik us ff kijken of ik het wat vind of niet
met me dochter als proefpersoon hihi

poeh respect hoor als je wasbare gaat gebruiken. hier wegwerp! supertvreden. niet echt milieubewust. maar daarom gebruiken wij alleen pampers. die sponseren een levendreddend vaccin voor kindersterfte in derde wereldlanden. dubbel.... maar geeft me goed gevoel!

ook lijkt het me heel omslachtig en extra veel werk die wasbare luiers. vooral als je al andere kids hebt en er ook ij bulijft werken!

ben ik denkik te lui voor aangelegd hahaha

Terug
Bovenaan