wasgoed?

Was ik zoveel of heeft iedereen dit?
Ik heb net weer een uur was weggewerkt.
Mijn wasmachine (7,5 kilo) wast gemiddeld 1,7 x per dag.
Wij doen met zijn vijfjes wel elke dag schone kleren aan,muv spijkerbroeken deze doen we meestal 2 x aan.
Verder verschoon ik de bedden 1x per week.
De 2 jongens zwemmen samen 6x per week en krijgen elke keer een schone handdoek en zwembroek mee.

Hebben jullie dit ook of ligt het aan mij?
Heeft iemand misschien de gouden tip?

Groetjes Jessica

Hier ook met z'n vijven..en jawel..ook altijd aan het wassen..Denk zeker wel gemiddeld twee wasmachines per dag!
En echt weg..is het nooit.
Hier ook zwemles, paardrijden, en school, zelf werkzaam in de kinderopvang..haha, dus veel snot aan je kleren op kniehoogte, en schouders..hahah
en ja, elke dag schone kleren...Ik kijk er ook niet naar of ze nog een keer kunnen ...
Man heeft vakk werkkleding aan..dus dat spaar ik op tot wat meer..
Geloof niet dat er een oplossing voor is..of toch..WEGGOOI KLEDING..hahahah
Gr Rina

hier ook veel wasgoed hoor!
elke dag schone kleding aan , dan mijn werkkleding die apart wordt gewassen en mijn zijn werkkleding wordt ook apart gewassen, heel veel handdoeken want alle dagen douchen en ik soms 2x op een dag als ik moet werken
dus hier draait de wasmachine ook echt op volle toeren en als ik denk dat ik er bijna door ben zijn de manden alweer vol........
ook de bedden worden vaak verschoond, ongeveer 2x per week dus dat tikt wel aan natuurlijk
en helaas hebben we ook een hond die nogal eens smerig in huis komt en ook daar hebben we weer handdoeken voor nodig om de poten schoon te maken
hahahaha maar we blijven gewoon lachen en wassen!!

liefs ilona

Ja hoor, hier ook een wasgoeroe! hahaha
Wij hebben ook niet zo'n grote wasmachine dus dan tikken het aantal wasjes ook wel aan.
Ongeveer 2 per dag ja. Soms de ene dag wat meer dan de andere.
De kindjes krijgen elke dag schone kleertjes aan. Wij doen met broeken wel 2 dagen maar shirtjes en truien meestal maar 1 dag omdat de jongens hun snottebellen ook graag aan ons afvegen.....

Groetjes,
Maike

Hihi, geen gouden tip, maar mijn dochter zei ooit iets heel grappigs en daar moet ik altijd weer aan denken als ik me weer eens een mand was sta te strijken!
Eva zei: Mama, jij strijkt zo vaak.... Is het soms je hobby?
En dat is het gewoon. Ik probeer het te zien als hobby ;) Op die manier heb ik in ieder geval veel tijd om aan mijn hobby te besteden.....

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan