Wasmachine centerparcs?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Weet iemand dat? Is er op centerparcs een wasmachine en droger die we tegen betaling kunnen gebruiken? We gaan dit jaar naar Eemhof en Meerdal.</p><p>We hebben een kindje die veel spuugt dus dat zou ideaal zijn! ?</p>

Voor zover ik weet hebben ze dat niet. (Werkzaam bij ander park van CenterParcs)
Maar om het zeker te weten kun je die parken toch gewoon ff bellen? Anders worden het veel handwasjes. Een wasrek heb je wel standaard bij je huisje, moet je alleen zelf ff knijpers meenemen. 

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze op Centerparcs geen wasmachine hebben. Maar normaal gesproken hebben ze op vakantieparken wel gemeenschappelijke wasmachines en drogers. Na ons laatste bezoek aan een vakantiepark heb ik dezelfde gekocht als die ze in het huisje hadden. Ik had hem toevallig gekocht nadat ik een wasmachine aanbieding zag voor precies het model wat wij op vakantie hadden gebruikt. Handig eigenlijk dat je op zo’n manier een ander merk of model wasmachine eens kunt uitproberen. Je kunt eventueel overigens ook het park via social media een berichtje sturen. Dat deed ik pas met een vraag over een parkeerplaats en ik had dezelfde dag nog antwoord

Terug
Bovenaan