Wassen jullie nieuwe kleertjes nog steeds?

A

Anoniem

Guest
Wassen jullie nieuwe kleding dus nog steeds voor de eerste keer dragen vroeg ik me af?
Ik heb dat eigenlijk tot nu toe altijd wel gedaan, maar vroeg me af of ik hiermee door zou gaan of niet.

Ben benieuwd naar wat jullie doen.

Groetjes Tamar

hoi hoi

ik was wel altijd eerst de nieuwe kleertjes, maar ook omdat ik alle kleding wat nieuw is gekocht ( ook van mijn man en mij) eerst was
ik heb altijd zoiets van, je weet niet wat er mee gebeurt is en wie het allemaal aan heeft gehad om te passen en soms zit er een papje in en dat draagt niet lekker
dus ik doe het altijd

liefs ilona

Hallo ,

Nee ik was de nieuwe kleding niet meer , alleen wanneer ik merk dat er veel stijfsel inzit dan was ik het wel uit en en nieuwe beddegoed ook

Groetjes Anna

Neut!!! Hier worden de kleertjes niet meer gewassen voor ze in gebruik worden genomen.
Alleen voor onze 2e spruit tuurlijk weer wel.
Wil niet meer wassen dan nodig is eigenlijk, haha!

Liefs Debby.

Ik was ook niet meer alles. Ik voel en ruik altijd hoe het is. Soms zit er zo'n echte verflucht ergens in. Dat gaat dan wel eerst de wasmachine in, maar anders gaat het zo in de kast. De wasmachine draait hiet toch al genoeg!

Groetjes, Karin

Neehoor hier was ik de kleertjes ook niet meer als ik ze net heb gekocht.
Ik trouwens vanmiddag een heel schattig roze spencertje gekocht van Hello Kitty bij H&M, ik vond het zo zoet, ben benieuwd of het leuk staat.

Beddegoed was ik trouwens wel als ik het nieuw heb gekocht omdat ik dat niet lekker vind ruiken,

groetjes van Sonja

Deze discussie voerde ik een aantal weken geleden op mijn werk ook! En ik verbaasde me toen over de reacties en nu verbaas ik me ook weer over jullie reacties.
Ik was echt ALTIJD nieuwe kleding. Ook die van mijn man en die van mezelf. Ik vind het vies om ze meteen aan te doen. Het ruikt niet lekker, je weet niet wie er allemaal aangepakt hebben of gepast hebben en je weet ook niet waar het al allemaal gelegen heeft. Ik kocht gisteren een truitje voor mijn dochtertje van Benetton en er stond in Made in Romania. Ik vroeg me echt af waar dat truitje allemaal gelegen had. Bij mij gaat dat gewoon ff fris de wasmachine in. En voor degene die het zich afvragen: ik heb geen schoonmaakziekte ofzo, hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan