wassen kleertjes etc..

Tjongejonge... kan niet wachten om alles klaar te hebben en ons kindje vast te houden!

Dus kan ik niet wachten om alle kleertjes etc. te wassen en te strijken!
Maar ik snap wel dat het nu nog wel erg vroeg is om dat te doen...

Dus mijn vraag aan jullie; wanneer gaan jullie dit doen?

Hoi Hoi
Ik hoor eigenlijk thuis in de januariclub, maar ben 1 januari uitgerekend, dus maak ook kans op een december kindje.
Ik kan ook niet wachten om alles te gaan wassen en strijken, maar wacht er denk ik mee tot aan mijn verlof.
Ik ga 20 november met verlof, dus hoop dan nog genoeg tijd te hebben.

Groetjes, peet.

Hallooww,

Ik zou heel eerlijk zeggen ik heb bij mij vorige twee kinderen nooit eerder de kleertjes gewassen wel de hydrofile luiers maar alle andere dingen nooit gedaan, dus dat doe ik nu gwoon weer niet.

Groetjes Mina

Oh heerlijk Mina.
Volgens mij is dat not done om te zeggen, maar ik ben het ook niet van plan. Overdreven hygienisch gedoe en ondertussen heb ik wel gezellig 2 snotneuzen rondlopen. Het moet wel schoon zijn, maar dat is het nog wel. Goed gesloten bewaard en het stinkt niet. Totaal zinloos. Genoeg andere dingen te doen.

Groet,
Tamar

Ik ga ook niet alles wassen, hoor. Ik moet alleen wel kleertjes uitzoeken. We hebben een jongen en een meisje en dit wordt ons laatste kindje. Dus ja, de helft van de kleertjes kunnen (helaas) weg. En ik kan slehct wachten tot ik al dat kleine spul weer door mijn vingers mag laten glijden. Die zachte katoentjes voor baby's, de herinneringen aan de andere 2... zwijmel. Ik hou maar op, want ik word hier alleen maar mutsiger van, haha.

Nou bij mij hebben de kleertjes van mijn oudste kinderen wel 8 jaar op zolder gelegen in een zak, dus hardstikke muf, echwel gewassen dus! Strijken hoeft vaan niet vind ik, als je het mooi opvouwt....maar dat is ieders eigen.

Ik vind dat je gewoon lekker zelf moet doen wat je wilt. Zoals ik al zei heb ik alles al gewassen in de kast liggen (behalve nieuwe kleertjes dan, die was ik ook niet), ga daar echt niet mee wachten totdat ik op t laatst loop en nog amper door t huis kan waggelen...

Ik ben begonnen toen het begon te kriebelen van binnen, heb ook echt genoten van die kleine rompertjes enz. die door mijn handen gingen (en mijn man trouwens ook hihi).

Mijn advies is dus om niet te wachten tot t laatst, want dan kan de was doen (bukken, volle manden tillen enz) heel zwaar zijn en strijken ook.

Nou bij mij hebben de kleertjes van mijn oudste kinderen wel 8 jaar op zolder gelegen in een zak, dus hardstikke muf, echwel gewassen dus! Strijken hoeft vaan niet vind ik, als je het mooi opvouwt....maar dat is ieders eigen.

Ik vind dat je gewoon lekker zelf moet doen wat je wilt. Zoals ik al zei heb ik alles al gewassen in de kast liggen (behalve nieuwe kleertjes dan, die was ik ook niet), ga daar echt niet mee wachten totdat ik op t laatst loop en nog amper door t huis kan waggelen...

Ik ben begonnen toen het begon te kriebelen van binnen, heb ook echt genoten van die kleine rompertjes enz. die door mijn handen gingen (en mijn man trouwens ook hihi).

Mijn advies is dus om niet te wachten tot t laatst, want dan kan de was doen (bukken, volle manden tillen enz) heel zwaar zijn en strijken ook.

gr, Suus

Ik begin ermee zodra mijn zoon is verhuisd naar zijn nieuwe kamer en de babykamer vrij is. Dat zal eind volgende week zijn hoop ik. Ik was en strijk de eerste keer wel alles, juist de nieuwe kleertjes, want daar zitten giftige verfstoffen in die vooral voor een pasgeborene niet gezond zijn. Ik neem liever geen risico's en bovendien vind ik de babywas (de eerste dan, haha!) juist fijn om te doen, even lekker ermee bezig zijn!

Terug
Bovenaan