wassen voetenzak maxicosi

Ja, weer een vraag van huishoudelijke aard

De voetenzak van de maxicosi is aan een wasbeurt toe. Wat schets mijn verbazing als ik het etiket lees... Je moet het met de HAND wassen (lekker handig, met babyspullen)

Ik heb de voetenzak black reflection. Wie weet of je dit echt met de hand moet wassen, of dat het toch ook wel op 30 graden in de wasmachine kan... Ik vind zon zak net effe te duur om het zo uit te proberen, maar misschien heeft iemand van jullie dat al gedaan en weet dus het antwoord op mijn vraag..

Groetjes van Simone

Hoi Simone,

Op onze wasmachine zit een 'handwas-programma'. Misschien zit die er bij jullie ook op en anders zou ik het erop wagen hoor. Gewoon op 30 graden. Ik heb een hekel aan handwas......

Succes,
Karin

Ik heb een maxocosi van mijn schoonzusje overgenomen (Cabrio)
En deze voetenzak heb ik toevallig al 2 keer gewassen en dat gaat goed.
Alleen zit er een soort fleece aan de binnenkant en dat pilt wel een beetje, maar dat zie je och niet zo erg.
En met de hand krijg je het nooit zo schoon vind ik.

groetjes Maris

oh ja op 30 graden trouwens

Hoi,

ik heb ook op mijn wasmachine en handwasprogramma. Op de vorige had ik dat niet en deed ik de handwas gewoon op een fijnwasprogramma en dan kort. En idd op 30 graden of op koud. Als de voetenzak van synthetische materialen is gemaakt kan je hem beter op een synthetisch wasprogramma doen. Want dat mag gelof ik niet te lang in het water staan. Succes ermee!!!!

Groetjes van Marloes

hoi hoi

Laat je het ff weten hierro hoe het is gegaan met wassen

zat namelijk met dezeflde vraag en heb hem ook nog niet durven wassen

ben benieuwd         succes

groetjes moekje

Terug
Bovenaan