wassen

Aangeraden wordt om geen vloeibaar wasmiddel en geen wasverzachter te gebruiken. Gewone poeder dus! Mocht je kindje hier toch last van krijgen dan is er nog wasmiddel zonder parfum en kleurstof etc. (neutral). Succes!
 
Je kunt ook in het vakje voor wasverzachter een scheutje natuurazijn doen. Dat neutraliseert het wasmiddel en geeft hetzelfe effect als het wasmiddel Neutral.
 
Al vanaf dat mijn zoontje is geboren (in april dit jaar) gebruik ik gewoon mijn eigen wasmiddel en wasverzachter. Niets aan de hand! Als hij allergisch zou zijn zouden we dat allang gemerkt hebben.

Gewoon lekker wassen met de spullen die je altijd gebruikte!

 
Probeer t gewoon uit zou ik aanraden.
Ik gebruik altijd wasverzachter en nu ik weer een kleintje heb zou dat betekenen dat ik zijn was apart zou moeten wassen ??
Wasverzachter is erg fijn bij babykleding de wasdroger raad ik af ivm krimpen en ze groeien al zo snel uit hun kleertjes !!
Je merkt t gauw genoeg als t niet goed gaat en dan kun je besluiten om iets anders te gaan ondernemen.
Niet gelijk t duurste van het duurste kopen terwijl t misschien niet eens nodig is.
 
Terug
Bovenaan