wassen

Hey meiden,

Vandaag een begin gemaakt met wassen.
Dat wil zeggen dat nu de kinderwagen in de machine zit.
We hebben hem tweedehands gekocht niets mis mee maar ik wil hem wel ff schoon hebben.
Met de kleertjes wacht ik nog wel ff maar de kinderwagen, maxi cosi, hydrofiele luiers en boxkleed vind ik al wel kunnen.
Half feb ga ik met de kleertjes beginnen.
Hoe gaat het verder met jullie?
Het begint ook nu voor ons te korten hihi ik kijk er heel erg naar uit moet ik zeggen.
Ondanks dat mijn bekken echt heel zeer doen geniet ik heel erg van het zwanger zijn en van ons (dwarsliggertje)manneke in mij wat heerlijk beweegt.
Wanneer gaan jullie de box zetten?
Hier ongeveer de eerste week van maart en dan kleed ik hem samen met Floortje aan boxkleed muziek mobiel enz
De kleertjes ga ik al wel in onze kast hangen/leggen is gewoon leuk om naar te kijken hihi.

liefs louise

vanweekend hebben wij de meubeltjes in elkaar gezet

ik wacht met wassen rond eind februari wij hebben namelijk nog niet alles in huis..

de kinderwagen en maxi cosi is nieuw dus ga ik niet helemaal uit elkaar halen om te wassen.

liefs ingeborg

Ik heb de box al staan, meubels, wagen, kleertjes gewassen.....wiegje komt vrijdag
Beetje vroeg maar ja vind het zo leuk naar te kijken en kan ik ahum en hij al wennen aan t idee hihi

Wassen doe ik pas half maart ofzo, zodat alles lekker fris is. Heb ook een tweedehands wagen (als nieuw!) maar die heb ik met een doekje perfect schoon gekregen. De maxicosi staat nog op zolder in de berging, geen idee hoe die er bij ligt, maar tegen die tijd was ik alles in een keer (wel een heel werk!!!)

Ik heb van de week ook de hydrofiele luiers en de lakentjes gewassen.... wist niet dat de boxkleed ook moest haha...
Met de kleertjes wacht ik nog ff tot eind februari... heb het wel allemaal opgehangen en opgevouwen in de kast liggen... helemaal leuk!
Kinderwagen is nieuw, dus ga dat niet wassen en de meubels en alles is gepoetst... al 3 x geloof ik... hahaha... ach zo blijf ik bezig... zit hele dagen thuis dus jah....

Terug
Bovenaan