wassen

Hallo, het is voor mij alweer een tijdje geleden dus;
wanneer is het het juiste moment om alles gewassen te hebben?
Ik heb nu al zin om alles lekker schoon in de kast te hebben maar ben 'pas' 9 april uitgerekend en het lijkt daardoor nog wat vroeg om alles al gewassen te hebben.

Hoezo? Maakt toch niet veel uit? Ik zou wel zorgen dat de meeste uitgebreide voorbereidings klussen met 36 wk gedaan zijn i.p.v. dat je er dan nog mee moet beginnen.

Gewoon lekker uitspreiden die klusjes, heerlijk graven in de kleertjes bewonderen hoe klein ze eigenlijk zijn en zien wat je allemaal al/nog hebt. En voor sommige mama's misschien nog herinneringen ophalen van wanneer je andere kindjes die kleertjes aan hadden.

Lekker doen! Ik ben ook de 9e uitgerekend en dit weekend begonnen met de spulletjes uitzoeken en in de commode opbergen. Ik was altijd met neutral en alle kleertjes zaten in opbergboxen opgevouwen, dus dat kom zo de lade weer in! Maar gister ook een nieuw wiegdekentje gekocht en meteen gewassen!
Lekker gevoel hoor, om de eerste spullen weer op orde te hebben!

Whahahahah, ik loop tegen hetzelfde probleem aan, maar ik kom ook nog kast ruimte tekort!!

Ik wil t graag allemaal wassen maar ben bang dat t dan straks nog een keer zal moeten , dus ik wacht nog maar even

ik ben 8 april uitgerekend maar ik doe het pas begin maart een beetje zoo... en overkst ruimte gesprokn dat heb ik ook niet hoor hahhaha moet nog een kast halen egt erg haha najah beter te veel dan te weinig:d

Terug
Bovenaan