wassen

TWD

New member
heey meiden...

wanneer beginnen jullie met kleding, beddengoed etc. te wassen?

Omdat ik graag alles voordat het echt warm wordt klaar wil hebben dacht ik kan wel vast beginnen...
En dan van die geurzakjes van Robijn ofzo kopen en die erbij in de kast leggen/hangen

Overigens is het een kwestie van een paar dingen ophangen en het kamertje is klaar...

xx
 
sow je bent lekker vroeg!! hihi onze jongste slaapt nog in de babykamer! die wordt volgende week een jaar, dus slaapt nog heerlijk in zn ledikant. we gaan hem in oktober verhuizen naar de kamer van zn broer en dan ga ik ook alles wassen en klaarleggen enz. maar je moet gewoon doen wat je zelf fijn vind!
 
Heerlijk om het alvast klaar te hebben, dat zal je vast rust geven!

Kamertje is hier ook klaar, maar dat hebben we natuurlijk nog van Elias. Wel is het er altijd extra schoon, fris en netjes voor als ik vraagouders over de vloer krijg... (ik start in januari als gastouder)

Kleding en beddegoed wassen doe ik ongeveer een maandje van te voren (al ligt het nu ook schoon gewassen in de kast hoor) maar even extra fris.

Bedje (opnieuw) opmaken e.d. denk ik een weekje voor de bevalling, tenzij ik het gevoel krijg eerder te gaan bevallen. Vorige keer kreeg ik 4 dagen voor de uitgerekende datum de drang dat te doen (en ik ben op de uitgerekende datum bevallen) nog net op tijd dus!
 
Wassen van kleding en dergelijken doe ik ook ongeveer een maand van te voren. Dat soort dingen doe ik als mijn verlof in gaat. Heb ik ook nog wat te doen ;-) babykamer is verder klaar en de nieuwe kamer van onze dochter ook. Die gaan we in de vakantie "verhuizen". Verder ben ik nu eigenlijk meer bezig met dingen uitzoeken die we opnieuw nodig hebben of wil ;-) maar zolang we nog niet weten wat het wordt shop ik ook nog niks!
 
Heyy

Wij zijn nog vol op bezig in het kamertje. Wassen doe ik lekker in mijn verlof dan heb ik 6weken de tijd! En sept okt zal t ook niet zo warm meer zijn:)
 
Zal er nog even aangevoegen dat wij maar heel weinig ruimte hebben om kleding te laten drogen en moet echt buiten...droger past ook niet in ons huis...best een nadeel zo'n klein huis, wel drie slaapkamers maar 1 wordt gebruikt als werkkamer...
Klein huisje, grote tuin...had wel iets groter gemogen het huis en de tuin dan maar wat kleiner haha...
 
Ik droog alles op zolder. Gebruik de droger alleen voor noodgevallen ;-). Buiten drogen vind ik veel lekkerder. En met zonnetje en beetje wind is het ook zo droog. Alles strijken zit meer werk in :)). Dat vind ik echt een klusje als het najaar wordt!

Maar je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt hoor. Hier loopt nog een dreumes dus ben ook afhankelijk van haar slaapmomentjes en die zijn er niet veel hahaha dus mijn prioriteit ligt nog even bij "achterstallig huishoudklusjes"

 
Terug
Bovenaan