wat 1 druppeltje vitamine D al niet doet

Zoals jullie weten had Jr behoorlijk last dat hij niet kon poepen. Nu had ik alles al geprobeerd. pff echt niet normaal meer. maar nu doe ik 1 druppel vitamine D in z'n drinken ( 1 druppel per dag ) en tadaaa meneer heeft 3 volgepoepte luiers

super toch?

Hey,

Anne-Lynn had ook last van niet kunnen poepen.Ik was al gestopt met de vitamine D, maar ben toch maar weer begonnen. En het helpt echt jah..Ik merk nu echt dat ze na haar flesje ontspannen is, en minder last van krampjes heeft. Ook heeft ze nu makkelijker haar luier vol....Gelukkig maar..
Helaas gaat het wel weer erg stinken...maja..liever dat, dan een huilende baby met krampjes...

Liefs Marissa

Hoi, ik (of liever gezegd mijn zoon) heeft ook moeite met poepen. Nadat ik dit verhaaltje gelezen had ben ik meteen naar de drogist gegaan om vitamine D te halen. Maar vitamine D is voor sterke tanden en botten staat erop, wat heeft dit met poepen te maken? Weet je zeker dat het vitamine D is?

Groetjes van Cissy

Het gaat niet om de vitamine D, maar om de olie waar het in zit, die helpt. Je kunt ook gewoon een druppeltje slaolie/olijfolie/zonnebloemolie door de fles doen. Zelfde resultaat.

quote: demi36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2006 21:03:42'));

Hoi, ik (of liever gezegd mijn zoon) heeft ook moeite met poepen. Nadat ik dit verhaaltje gelezen had ben ik meteen naar de drogist gegaan om vitamine D te halen. Maar vitamine D is voor sterke tanden en botten staat erop, wat heeft dit met poepen te maken? Weet je zeker dat het vitamine D is?

Groetjes van Cissy

klopt helemaal alleen ik had het dus nog in huis vanwege de bv die ik eerst heb gegeven. en het komt waarschijnlijk door de olie. maar ik moet je wel zeggen dat ik dus ook zonnebloem olie had gebruikt, maar daar niet het zelfde effect mee kreeg als dit.
ik gebruik nu een paar dagen geen vitamine D en hij poept nog steeds!!!!!!!!
dus wie is er hier nou gek
suc6 meid,

quote: Annie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2006 22:44:59'));

Het gaat niet om de vitamine D, maar om de olie waar het in zit, die helpt. Je kunt ook gewoon een druppeltje slaolie/olijfolie/zonnebloemolie door de fles doen. Zelfde resultaat.

ik heb zonnebloem olie geprobeerd, maar daar krijg ik geen zelfde effect van. en olijfolie. dat heb ik juist van het cb te horen gekregen dat ik dat absoluut NIET mag gebruiken!!!
maar het maakt verder niets uit. hij poept en dat is het belangrijkste

Terug
Bovenaan