Wat aan doen onder jurk met mooi weer

Waarschijnlijk is de oplossing heel simpel, maar ik kom er even niet op en hier zitten genoeg moeders met ervaring. Vandaar mijn volgende vraag:

Wat doen jullie onder de jurk/rok aan bij je dochtertje als het mooier weer is en te warm voor een maillot oid? Natuurlijk een onderbroek, maar ik bedoel bestaan er ook korte broekjes voor eronder zodat je niet meteen tegen de onderbroek aan kijkt als ze aan het spelen is?
 
Bij ons op de markt verkopen ze hele korte leggings die niet onder de rokjes uitkomen. Zodat je dus niet gelijk een onderbroekje ziet, maar het ook niet te warm is. 
 
Tegen de zomer kun je bij H&M langere strakke onderbroekjes kopen, van die fietsbroekjes eigenlijk. Die vallen tot een stukje boven de knie. Een gewone onderbroek kan eronder.

Ideaal, vorig jaar droeg mn dochter van 2.5 jaar ze ook en dit jaar sla ik ze weer in. Zeeman heeft ze soms ook.

Pofbroekjes vind ik ook zo leuk, maar kan ik vinden t/m maat 80, dus dat schiet niet op voor een peuter. Mag ik vragen waar je die koopt,
 
Terug
Bovenaan