wat aan in bed?

A

Anoniem

Guest
Ik vind dat erg moeilijk met dit warme weer.
's avonds met 'het naar bed gaan' krijgt Tyche van mij een romper aan en een slaapzakje.
Nu overdag heb ik haar in een luier in bed liggen en verder niks...

Wat hebben die van jullie aan?

Groetjes Kirsten

Ik vind dit momenteel ook heel moeilijk.
Ik trek haar altijd nog een shirtje aan, omdat ze vooral 's nachts snel koude armen krijgt en ik liever niet wil dat ze hier wakker van wordt.
Ik heb momenteel een katoenen dekentje voor haar, dat is lekker koel. En eventueel gaat ze alleen onder een lakentje.
En ik heb hele dunne slaapzakjes voor deze warmte.

Groetjes,
Geeske mv Wieteke.

Mirthe slaapt alleen in shortama en mijn oudste alleen in een luierbroekje

Tess slaapt nu in een romper en een trappelzak. En dan nog zweet ze.

Groetjes sandra

Jaimey slaapt nu ook in een rompertje en trappelzak...

gr kaat

Julian slaapt in een rompertje en dunne slaapzak, vandaag toevallig allebei zonder mouwtjes. Als het nog warmer wordt dan krijgt hij alleen een rompertje aan. Zijn raam staat wel een stukje open, ik zou hem nooit met bloot lijfje neer leggen te slapen. Ik   hou zelf ook helemaal niet van tocht over mijn rug of buik, en heb snachts altijd een shirt aan, hoe warm het ook is.

Yoëll slaapt in een romper en een dunne slaapzak.
Wel koelt het bij ons 's nachts hard af. Vaak leggen we het lakentje over hem heen als wij naar bed gaan, maar in zijn slaap duwt hij die vaak  weer weg

Pauline

Die stinkerd van ons ligt het lekkerste in een complete pyama.... Zweet z'n eigen verloren, de gekkerd! Nu heeft ie de 6e ziekte en leggen we hem toch maar in een romper en een broekje in bed....

-X- marieke

Terug
Bovenaan