wat aan in bed?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Mijn vraag aan jullie is wat doen jullie de
kleine aan in bed met dit weer?

groetjes mascha

Hallo,

Onze dochter slaapt in een romper zonder mouwtjes en een pyama jasje en een slaapzak, dit omdat ze er anders uitkruipt.. er over heen nog een dekbedje, Moet erbij zeggen dat ze ook een redressiehelm heeft, dus moeten we extra oppassen met warmte..

Groetjes Chantal

Hoi hoi,

Dylano ligt in een romper zonder mouwen. En dan in een zomerslaapzak (uiteraard zonder mouwen ook). De zon schijnt van smiddags tot savonds altijd op zijn kamertje dus is best warm daaro.
We controleren zn lijfje altijd als we hem als we zelf naar bed gaan, nog een schone luier geven. Maar hij vind het wel prima zo.

Groetjes Debby.

Hoi hoi,

Rik heeft een romper met korte mouwen aan en dan zijn pyama bovenstuk en in een zomerslaapzak.
Verder niets, ook hier staat de zon lang op zijn raam en is het best warm op het kamertje.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi,

Feline heeft een romper met korte mouw aan met een pyjama jasje en in een slaapzak, onder een lakentje. Of ipv romper korte mouw met pyjama jasje een romper met lange mouw.
Het is bij ons ook vrij warm, maar Feline hoest veel, dus ik wil ook niet dat ze het te koud heeft. Ik voel trouwens ook altijd even voor ik ga slapen hoe ze aanvoelt.

groetjes Maris

Marissa heeft een romper met korte mouw aan, daarover een pyama jasje met lange mouw, een pyama broek met korte pijpjes en een slaapzak zonder mouwen. Twee dagen geleden heb ik haar deken weggehaald. Voor haar middagdutje krijgt ze overigens geen broek aan omdat het dan wat warmer is op haar kamer.

Daan slaapt in een romper met korte mouwen en een zomer slaapzak (zonder voering), laken met katoenen dekentje er overheen.

Gelukkig hebben we rolluiken op de kinderkamers, want daar staat echt de hele dag de zon op. 's Avonds na 6 uur gooi ik alles even open en dan is het goed te doen voor de kids om lekker te gaan slapen.

gr. Saskia

hoi hoi

Ryan slaapt nu in nog in een wat dikkere slaapzak ( niet echt winter)
met een rompertje met lange mouw.

Of in een romper korte mouw en pyama jasje en zomerslaapzak

De bovenste als de onderste in de was zit want moet er nog 2 zopmerslaapzakken bij halen

groetjes moekje

P.s ook op Ryan zijn kamertje staat de hele dag de zon en vanacht was het daar nog 23 graden en hij was erg aan het zweten dus heb ik het raam iets open gedaan.

Terug
Bovenaan