Wat aan met slapen..

<p>Wat doen jullie je kindje nu aan met slapen?</p><p>Mijn zoontje heeft nu een romper aan met korte mouwen en een slaapzak.. het is ongeveer 21 / 21,5 graden op zijn kamer nu..</p><p> </p><p>Heb net zijn nekje gevoeld en die voelt voor nu gewoon prima maar vraag me toch af of dit voldoende is.  Denk dat ik morgen wel eventueel een romper met lange mouwen aan doe.. </p>
 
Ik had mijn dochter afgelopen nachten met een romper lange mouwen in een slaapzak. Bij naar bed gaan was het 20,0 graden. Vannacht was ze wakker geworden en was het 'nog maar' 18,8. Heb nu romper korte mouw en pyamatje erover. En slaapzak.  Wel de allersdunste slaapzak. 
 
Ik had mijn dochter afgelopen nachten met een romper lange mouwen in een slaapzak. Bij naar bed gaan was het 20,0 graden. Vannacht was ze wakker geworden en was het 'nog maar' 18,8. Heb nu romper korte mouw en pyamatje erover. En slaapzak.  Wel de allersdunste slaapzak. 
 
Ik hanteer zelf altijd een beetje de vraag wat ik zelf comfortabel zou vinden.. en dan m’n kindje ietsje warmer dan dat, echt minimaal
 
Mijn zoon ligt in een mouwloze romper en een dunne slaapzak. Ik denk dat je vooral goed moet kijken naar je kind en of hij het snel warm of koud heeft. Mijn zoontje heeft het heel snel warm dus die heeft praktisch nooit een romper lange mouwen aan. Maar als jouw kind het sneller koud heeft, dan is dat wel een prima optie.
 
Hier nu een mouwloze romper, pyjamashirt met lange mouwen en een mouwloze dunne slaapzak. Ik vind iets over de armen wel weer fijn nu het weer  wat kouder is in de nacht. Ik lig zelf ook graag met mn armen warm onder de dekens 
 
Ik heb hem vanacht een romper met lange mouwen aangedaan in een dunne slaapzak. Ik heb nog wel een laken met een dun dekentje tot onder zijn armen ingestopt toen wij naar bed gingen ivm dat het vanacht maar 12 graden zou zijn buiten. Deze heeft hij in de loop van de ochtend wel afgeschopt en rond 6.00 was hij wakker (ik denk ook dat het net te fris was, want hij voelde niet heel warm aan. Ik heb hem maar snel lekker bij ons in bed gelegd) dus ik denk dat ik hem toch maar lekker een dunne pyama aan ga doen in zijn slaapzak ipv dekentje, die kan hij tenminste niet afschoppen..!
Maar goed, hier kan het ook wel wat meer afkoelen op de kamers aangezien het al een wat ouder huis is.
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan