Wat aanhouden???

hey meiden,

Ik moet bij 12 weken bloed prikken, maar ik loop nu tegen het volgende aan. Op maandag (2 weken geleden) had ik de termijnecho. De echoscopist gaf toen aan dat ik 9wk+6 was. Op de echofoto stond dat ik al 10wk+0 was. De uitgerekende datum is 19 februari. Als ik dit op internet invul staat dat ik op het moment van de echo 9wk+5 was. Wat is nu de goede info????? Vindt het zo vreemd.
 
Bij 12 weken houd niet direct in, stipt 12 weken.
In het weekend kun je toch niet terecht. Ik zou maandag bellen. Eventueel kun je dan nog gaan prikken.
Liefs,
 
nee klopt, maar ik moest een week voor de afspraak van de gyn. En die hebben we volgende week dinsdag. Dus moet ik as dinsdag bloed prikken, volgens hun berekening klopt dat, maar van internet dus niet. Dan zou ik pas woensdag kunnen. Nja ik prik gewoon woensdag en als ze de uitslag niet hebben is het pech :)
 
Zpu een gyn het niet goed hebben qua termijn? Lijkt mij stug. Je kan ook het zh nog bellen hoe lang het duurt voordat zij de uitslag hebben. Anders lijkt mij de afspraak bij de gyn niet erg zinvol.
Liefs,
 
Bloeduitslagen duren ong 3 dagen.
En een dag verschil maakt echt niet uit.
Ik heb al gelijk bloedgeprikt toen ik de formulieren kreeg en toen was ik 10 weken.
Bij de echo van 20 weken kan het weer anders zijn de uitgerekende datum.
Omdat de groei toch voor of achter ligt.
 
Bij mij hebben zebeen aantal keer gemeten om een goed beeld te krijgen van het juiste aantal weken. Ik ga ervan uit dat de meesten dit doen. Misschien is de foto die je meekreeg wel de mooiste maar was daar niet goed gemeten. Ik zou uitgaan van wat ze je verteld hebben.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan