Wat aantrekken met slapen!

<p>Hi!</p><p>wat trekken jullie je baby nu aan in bed?</p><p>mijn zoontje van 8 maanden heeft nu een romper met lange mouwen aan, daaroverheen een winterslaapzak zonder mouwen. En hij ligt onder een lakentje. Op zijn kamer is het ongeveer 17/18 graden. <br /><br /></p><p>is dit genoeg?</p><p> </p><p>groetjes</p>

Zolang je kindje warm genoeg aanvoelt en niet wakker wordt van de kou, lijkt het me voldoende. 
Onze zoon heeft een romper met korte mouw en een pyjamashirtje aan. Hij ligt in een hefstslaapzak met lange mouwen, geen lakentje/dekentje verder.
Lijkt me qua laagjes een beetje op hetzelfde neerkomen. 

Mijn dochtertje van 1 ligt in een romper korte mouw, daarover een pyama en dan een winterslaapzak zonder mouw. Op haar kamertje daalt de temperatuur snachts naar 16-17 graden en sochtends voelt ze nog lekker warm aan. Als ze savonds naar bed gaat is het 18-19 graden in haar kamertje. 
Voelt je zoontje warm aan sochtends? Dan heeft hij genoeg aan. Is hij koud, dan de volgende avond iets meer aan doen. 

Mijn zoontje van 1 slaapt.
In een hemdjesromper met een pyjama erover.
En een zomer slaap zakje.
Het is ongeveer 18 a 19 graden op zn kamer. 
Ik voel  altijd aan zn handjes en nekje .En zolang die niet wakker  word zal het wel goed zijn 

Mijn oudste lag rond deze tijd in romper in een winterslaapzak. Mijn jongste is een kou kleum en heeft een romper en pyama aan in een herfstslaapzak. Hij voelt dan heel warm aan maar anders is ie om de 2 uur wakker en nu slaapt ie bijna de nacht door. ? Hij is bijna 7 maanden.

Terug
Bovenaan