<p>Hi allemaal,</p><p>Mijn zoontje is inmiddels 10 maanden oud. We genieten volop van al zijn ontwikkelingen! Toch zijn er altijd wat onzekerheden en vraagjes waar je mee zit.</p><p>Zo kregen wij (natuurlijk) laatst op het CB te horen dat hij nog wel wat veel melk krijgt. Tot nu toe krijgt hij ‘s ochtends 180ml+6, dan om 9.30 uur fruit, om 11.30/12.00 uur een boterham (heel met korst) en een fles 180+6 (drinkt hij niet altijd op, beetje afhankelijk of hij zijn broodje helemaal op eet), om 14.30 uur weer een fles, deze bouw ik nu af en geef 120+4 schepjes, soms eind van de middag nog een cracker of een soepstengel en dan rond 17.30/18.00 uur avondeten. Voor het slapen gaan om 19.00 uur nog een fles van 180+6.</p><p>Nu is mijn vraag, bouwen jullie die fles van 14.30 ook af of vervingen jullie die meteen voor iets anders? En de melk tijdens de lunch, geef je die apart na het broodje of tijdens het broodje in een tuitfles? Hij drinkt goed water uit de Nuby tuitbeker. <br /><br /></p><p>lijkt me leuk om te horen hoe anderen dat doen op de leeftijd van 10 maanden en hoeveel melk er nog wordt gedronken.</p><p>bedankt voor de reacties alvast!</p><p>liefs</p>