wat allemaal menen naar de peuterspeelzaal?

Hallo,

Meschien een stomme vraag maar mijn zoontje gaat over 3 weken naar de peuterspeelzaal en ik heb geen idee wat ik hem allemaal mee moet geven en hoeveel uurtjes hij daar is ik dacht zelf:

rugzakje
stukje fruit of koekje   ( brood eet hij thuis om 12 uur)
luiers + doekjes
fles drinken
evt schoene kleding

wat volgens mij zijn de tijden van half 9 tot 11 of is dit overal anders
en waar kun je kleine rugzakjes kopen (want hij is pas 2 en om dan al zo,n gewone rugzak te halen is wat te groot vind ik)   ik heb ze nog nooit ergens gezien

hoop dat iemand me het kan vertellen

groetjes
 
Hallo,

Volgens mij veschillen de   tijden wel per peuterspeelzaal.
Bij ons is het 's morgens van 8.30 tot11.30 en 's middags van 13.00 tot 15.00.
Ik geef mijn zoontje een beker drinken en een liga mee en een schone luier en doekjes.
Mijn zoon heeft een rugtas van bob de bouwer en deze is van een mooi formaat.
Je hebt in alle speelgoedzaken wel kleine rugtasjes te koop en neem anders je kindje mee en kijk eens hoe dat valt. De rugtas van mijn zoon lijkt erg groot maar als hij om heeft valt reuze mee.

Over de tijden zou ik de peuterspeelzaal maar even bellen, het is wel makkelik als je van te voren weet hoe laat je er moet zijn.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groeten Saskia
 
hoi

bedankt voor je reactie ik moet nog een oproep briefje krijgen deze weken en daar staat de tijd op hoelaat ik er moet zijn maar dan kan ik altijd daar vragen hoelaat ie weer opgehaalt moet worden.

en ik zal ik kijken bij de blokker voor een rugzakje

groetjes
 
hallo

mijn dochter zit nu al iets meer dan een jaar op de psz
in het begin gaf ik mee

2 luiers
doekjes
schone broek
een koek
pakje drinken

nu  is ze inmiddels zindelijk en krijgt alleen een pakje drinken en stuk paprika mee
ze mag zelf kiezen wat ze te eten wil en kiest altijd voor paprika is ze gek op.
de tijden zijn hier van 9.30 tot 11.15 uur

groetjes   evelien
 
Wij zijn eerst een keer gaan kennismaken en toen hebben we al deze dingen gehoord.
Brengen tussen 08.30 en 08.45; halen tussen 11.30 en 11.45.
Ze moeten drinken meenemen en 1 stuk fruit.
Een luier voor de zekerheid, maar in principe verschonen ze niet als het niet nodig is. Natuurlijk wel als er gepoept is of het is met plassen mis gegaan, maar anders niet.
In zijn tasje zitten nog reservekleertjes, voor de ongelukjes.
Bij de Intertoys hebben ze wel leuke rugzakjes. Of misschien bij Zeeman ofzo.....
Succes!
 
Bij ons gaan ze vanaf 2  tot 3 jaar 2 ochtenden van 8.45 uur tot 11.45 uur. Vanaf 3 jaar komen daar nog 2 middagen bij van 13.30 uur  tot 15.30 uur. Ik moet het volgende meenemen: tussendoortje (liga of fruit), luier en doekjes. Drinken krijgen ze daar.
Als ze net zindelijk zijn en oefenen zonder luier moet je ook nog reservekleren meenemen. De spulletjes gaan inderdaad in een rugzakje, bij de Intertoys verkopen ze kleine rugzakjes (Bob de Bouwer, De Teletubbies, Bumba, Princess, Sesamstraat).

En alles moet je voorzien van naam. Via www.goed-gemerkt.com kun je InstrijkLabels kopen (met naam en telefoonnummer). Deze Labels kun je in de kleertjes, jas, muts, sjaal e.d. strijken. (Ze zijn ook weer te verwijderen voor als je de kleren wilt verkopen of geven aan iemand anders).

groetjes Jos78
 
Terug
Bovenaan