wat allemaal op brood?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

dinand krijgt nu sinds 1,5 week tussen de middag een boterham, dit gaat hartstikke goed, maar ik vraag me af wat ie allemaal dr op mag hebben, hij krijgt nu smeerkaas of jam, maar het wordt zo eentonig zo, wanneer mogen ze dan gewoon beleg of kaas? of iets anders,weet iemand dat?

groetjes susanne

Je kunt ook eens smeerworst (pate) proberen of appelstroop.
Kaas en gewoon beleg weet ik eigenlijk niet, volgens mij mag het wel maar het is gewoon wat moeilijker eten voor die kleintjes denk ik. Zullen ze zich ook wel wat sneller in verslikken lijkt me.

Lynn is nog wat te jong voor brood, maar Kyna heb ik heel lang alleen maar boter op brood gegeven. Beleg is niet echt nodig en zo kon ze ook snel zelf eten zonder al te veel geklieder.

Hoi,

Of fruithap erop smeren... krigen ze het toch ook binnen (ik heb hier een moeilijke fruit eetster... vandaar)

groetjes Debby mv B'Elanna

Whahahaha, dat doet me denken aan mijn zus! Die lustte nooit krootjes. Toen heeft mijn vader een keer krootjes op haar brood gedaan. Zij dacht dat het jam was en ze had het zo op! Maarreh... wij doen ook weleens appel of banaan op brood, dus zo'n gek idee is dat niet.

Terug
Bovenaan