Wat als een baby ter wereld komt zonder moeder?

Lieve (aankomend) Mama,

Cordaid Memisa wil dat alle moeders in ontwikkelingslanden een veilige zwangerschap en bevalling kunnen hebben en dat hun baby’s een gezonde start krijgen. Wil jij dat ook niet?

In opdracht van Cordaid Memisa voeren wij dit onderzoek uit. Ben of word je een moeder en ben je tussen de leeftijd 18 en 35 jaar dan zou je ons enorm helpen door deze enquête in te vullen.

De enquête is geheel anoniem en alle gegevens zullen strikt vertrouwelijk worden behandeld. Alvast bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,

Tanja Steenbergen & Sanne Bos

Link enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=454720.
 
Hallo Tanja en Sanne,

Ik heb de enquête geopend, maar de bedoeling daarvan komt duidelijk niet overeen met het beeld wat jullie in dit bericht schetsen. Zeven vragen over mijn persoonlijke situatie (geboortejaar, opleiding, werkzaam ja/nee, wat voor beroep, hoogte inkomen, vrije tijdsbesteding en persoonlijke interesses) en drie oppervlakkige vragen over goede doelen. Dit lijkt me meer een handige manier om informatie te verzamelen voor reclamedoeleinden dan oprechte aandacht voor moedersterfte en dat vind ik erg jammer. Daarom heb ik besloten om niet mee te werken aan deze enquête.

Groet,

Yvonne
 
Terug
Bovenaan