Wat als je 's nachts altijd moet plassen.....

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Heb woe mijn NOD (denk ik). Maar dat is uitgaande van een cyclus van 28 dagen. Vorige maand was mijn cyclus 27 dagen, dus ik wil eigenlijk morgen gaan testen (hoe bedoel je ongeduldig.....)

Nu is het alleen zo, dat ik bijna elke nacht m'n bed uit moet om te plassen. Maar omdat het zo koud is, en ik meestal té moe ben, probeer ik dat zo lang mogelijk uit te stellen. Meestal is het zo dat ik rond 4u al moet, maar pas tegen 6-en ga, omdat ik dan op springen sta.....

Nou wil ik morgen met ochtendurine testen, maar wat als ik dan nog tussen 4 en 6 naar het toilet geweest ben.... Was dat dan niet de urine met het meeste hcg (als dat er al in zit....) of maakt dat niet uit?

Ik zie mezelf nou niet echt 's nachts een test doen ;-)

Iemand tips hiervoor?

Als ik het weer kan rekken tot een uur of 6, doe ik denk ik wel meteen een test.

Bedankt weer voor het meedenken!

Ik denk niet dat het heel veel uitmaakt of je nu de urine van 4 uur pakt of 8 uur.
Je kan natuurlijk ook nog even wachten tot woensdag. Dan heb je ook geen test verspilt.
Ik heb ook al een paar keer negatief getest en dan kwamen vervolgens de andere dag de duivels. Toen baalde ik, omdat ik een duure test voor niks had gedaan.
Ik weet dat het moeilijk is het wachten, maar het bespaart je een hoop teleurstelling bij vroeg testen.
Succes meid, en ik duim voor je dat de duivels weg blijven.

Ja, dat herken ik ook wel Peet32. Maar het lijkt me wel een leuk valentijnskado ;-) (als het positief zou zijn) En ik heb nu die kruidvat 2 voor 5 gehaald en lees hier dat die heel gevoelig zijn, dus vandaar.....en die zijn een stuk goedkoper....

Wachten is niet mijn sterkste kant, maar ik geloof dat er meer dames zijn hier die daar last van hebben ;-)

Nou, ja, ik bedenk morgen wel of ik wel of niet ga testen.......

haha dat heb ik ook een keer gehad (niet raak toen)! Heb persoonlijk wel gewacht tot het licht was... Of het nu goed of slecht nieuws is, na zo'n test kun je toch niet meer slapen, ik in elk geval niet. Succes ik duim voor je!

Hoii

Ik moet ook altijd 's nachts naar het toilet. Als je moet, moet je ook gaan anders kun je harstikke buikpijn krijgen en persoonlijk slaap ik ook slecht als ik zo nodig moet en het aan het uitstellen ben.
Voor het testen maakt het niet uit hoelaat 's ochtends, het gaat er om dat je urine sterk geconcentreerd is.. als jij om 4u gaat en dan om 7u weer (zonder in de tussentijd gedronken te hebben) is je urine even sterk geconcentreerd.
Dus is de test gewoon betrouwbaar.
Ik heb zelf ook als ik om 3 a 4u wakker word om te plassen, hoe moe ik ook ben of hou koud het ook is, ik ga meteen (al wankelend en met dichte ogen haha) en dan kan ik daarna ook weer lekker slapen.

Succes ermee! En hopen op een positieve test!

Liefs

De kruidvattest is wel gevoeliger dan de CB. Maar bij het testen voor NOD heeft ie ook weinig zin hoor. Ik testte bij de oudste zelf met de kruidvat pas een week na NOD positief. Met de Clearblue was dat zelfs 10 dagen later.

Je kunt ook je urine van 4 uur opvangen en dan later pas testen. Urinecontainertjes kunt je prima afsluiten.

Bedankt voor de reacties dames!

Bij mijn dochter had ik destijds een hele regelmatige cyclus en toen heb ik ook 1 dag voor NOD getest. Dat was volgens mij ook een kruidvat test, maar dan zo een waar je overheen moet plassen.
Vandaar dat ik er nu ook over zit te denken om toch morgen al te testen..... Ja, ik weet het, typetje ongeduld ;-)

hey...
Ik zou gewoon gaan plassen om 4u en dan om 7u weer plassen en dan testen. Heb je tussentijds niets gedronken dan moet dat goed gaan.
Ik zou ook de 2voor5 gewoon gebruiken. Vertrouw je het niet, dan test je woensdag of donderdag weer. Geen man over boord voor die 5 euro toch?

succes meid!

Terug
Bovenaan