Wat als

A

Anoniem

Guest
Wat als.. Dit zijn de woorden die mij op het moment erg bezig houden. Ik ben zeer onregelmatig in mijn cyclessen. 27, 31, 35 en 47 dagen.
Nu ben ik op dag 30 en merk al wat veranderingen aan mijn lijf, maar zoals jullie zelf ook wel weten ons lijf kan ons ook flink voor de gek houden.
Nu komen de woorden Wat Als.?
Wel of niet testen? Teleurgesteld worden of huilen van blijdschap?
We zijn nu 14 rondes bezig, ik weet dus wat negatieve testen doen met mijn gevoel, ben bang om weer teleurgesteld te worden door een negatieve test. Ik weet, ter zelfbescherming, dat het beter is om de langste reeks af te wachten. In mijn geval dus 47 lange dagen. Dat houdt in nog 14 dagen wachten tussen hoop en vrees.
En dit maakt mij op het moment zo moedeloos. Hoop zo erg dat het nu wel zo mag zijn, maar ben zo bang dat we weer een negatieve test in handen krijgen. Terwijl ik dit schrijf krijg ik iets meer lucht, pik ik een traantje weg en probeer de hoop en moed weer terug te krijgen. Bedankt voor het lezen en de ruimte die er hier is om mijn hart even te luchten.

Veel liefs, Marielle

Hoi meid, heel veel succes toegewenst met het wachten. Hou vol, elke ronde geeft tenslotte weer een nieuwe kans. Je lichaam kan je zeker voor de gek houden maar je leest hier toch ook veel verhalen waarbij de kwaaltjes achteraf wel echte zwangerschapsverschijnselen bleken te zijn! Ik duim voor jullie!

xxx

als het je geruststelt , dan doe je een test.
je kan nu teleurgesteld worden,maar dat kan ook weer door je menstruatie.
lastig he,al die onzekerheden.. je wacht maar wat af..

ben je inmiddels onder controle van een gyn? omdat je al het wat ronde verder bent.
en een heel uit één lopende cyclus heb, succes.
duimen dat het dit keer jou maand wordt!

ik wacht ook geduldig. inmiddels al weer 7 mnd bezig.

Sterkte meid!

En net wat ja mama zegt, als het je geruststeld doe dan een test....

Succes!!

Enne laat je het wel weten ;-)

@ ja mama. Ik ben begin dit jaar bij de gyn geweest ivm clycles van 4 maanden. Na onderzoeken aan mijn kant bleek de uitslag te zijn dat ik een ontpil periode had van ruim 9 maanden. Gyn gaf als advies vanaf nu een jaar de natuur zijn werk laten doen. Dus we hebben nog tot februari 2012 te gaan. Hier heb ik me enigziens bij neer kunnen leggen.

@butterfly1. Als ik ga testen dan hoor je het. Maar ben er nu nog niet aan toe.

Bedankt voor jullie bemoedigende woorden. Doet me goed.!

Je moet pas testen als je er zelf aan toe bent.
Ik snap je terug houdendheid heel goed. ,ken het verdriet van omo witte testen ;-)

Ik zou als ik jou was over een paar dagen testen. Ik vond dat altyd prettig omdat ik dan wist waar ik aan toe was en mij kon instellen op mijn naderende ongi.

Ik ga voor je duimen meid!

Terug
Bovenaan