wat ben ik geschrokken

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

sinds vorige week heeft Ryan nog maar 4 flessen ipv 5 , dus de fles van 22:30 is eraf
sinds die tijd is hij ongeveer rond 07:00 uur wakker 's morgens

nou sliep die van maandag op dinsdag niet echt lekker omdat die verkouden is
hij was om 22:30   -   24:00 -   01:30   - 04:00   en om 07:30 wakker

dus dachten we gister avond we doen Ryan f flekker in bad en een fles en hup om 20:00
lekker zijn bedje in , insmeren met luuf ,druppels in de neus en slapen maar

schok ik vanmorgen om 08:15 wakker en besefte dat ik hem nog niet had gehoort  
slik en dan moet je die kamer op

ik die kamer op ligt meneer (die sinds vorige week kan rollen) op zijn BUIK  
ik schik me rot maar gelukkig snurkte die dus wist ik dat alles goed was  
was wel ff schikken  en een herrinnering aan het feit dat ze zo snel GROOt worden
wat gaat het toch hard allemaal he

( ff papa een sms gestuurd dat het bedje naar beneden gezet moet worden haahah)

lang verhaal maar wilde het ff kwijt

groetjes moekje mama van Ryan 24-07-2007

Hoi hoi,

eng is dat he. Je wilt aan de ene kant zo graag dat ze doorslapen maar als het dan zover is dan schrik je je een ongeluk. Ik heb het bij de oudste twee ook gehad en hoop dat het binnenkort met Stijn ook zover is, want dat zou beteken dat hij eindelijk een keer zou doorslapen.

Groetjes van Marloes

Hai hai,

Ik heb het ook een paar keer gehad.. hihi dat ik wakker schrik en denk heb ik haar nu wel of niet gehoord!!! (Jennifer wordt nl nog elke nacht een paar keer wakker vanwege de speen)  
Maar hier had ik nog niet aan gedacht dat ze in bed ook kunnen omdraaien. Jennifer kan sinds een aantal dagen ook omdraaien....   We zullen het meemaken..

Groetjes Ilone

Hoi hoi,

ja, dat snap ik dat je geschrokken bent.
Wij hebben het ook weleens gehad hoor...
Dylano wordt normaal tussen 9.00 - 9.30 wakker, maar die ene dag niet hoor.
Ik schrok om 11.15 wakker!!
En had hem nog niet gehoord, dus ook gelijk kijken (met heel veel schrik) en hij lag nog gwn lekker te slapen, haha!!

Wij moeten het bedje ook nog naar beneden doen.

Groetjes Debby.

Hoi,

Het is inderdaad super dat ze vanalles ineens kunnen. Vorige week werd Hidde ineens 's nachts weer een keer wakker. Ik hoorde hem 3 x achter elkaar, dus ik kijken...ligt meneer ineens andersom in bed met z'n beentjes uit de spijlen.....oke....voorlopig dus een lange slaapzak en dan goed instoppen.

Succes en geniet ervan.
Groetjes Lynn

hoi hoi,

ja Ryan ligt ook in een slaapzak maar die ga ik nu NIEt meer instoppen

want dan kunnen ze zich helemaal vast draaien dus beter los laten hangen denk ik

groetjes moekje

Wat leuk dat ie rolt! Onze twee spruiten schelen maar twee dagen en ook Lieke rolt. Ze rolt de hele kamer door! buik-rug-buik-rug enz.Echt lachen!
En ja, bij een eerste heb je dat soort angsten, leeft ie nog wel en dan vind je dat eng op de buik slapen.
Bij de tweede (mocht je die ooit kunnen en willen krijgen natuurlijk...) heb je daar helemaal geen last meer van! Alles is zo heerlijk makkelijk, veel minder zorgen, en een ach-we-zien-het-wel gevoel.
alleen heeft Lieke een chronisch luchtwegaandoening. Ze is continue benauwd, (piepen en zagen bij het ademhalen) maar met een inhaler met een grote toeter kunnen we het iets verlichten. En ach, we zien het wel hoe het gaat verlopen, er zijn ergere dingen!
Onze oudste is nu ruim 3 wordt in oktober 4 en dan gaat ie alweer naar school! Dat zijn dus dingen die we over twee maanden moeten regelen. Spannend hoor!
Hoe plaats je trouwens foto's? Dan kunnen we elkaars spruiten bewonderen!
Groetjes

Terug
Bovenaan