wat ben ik geschrokken

hoi meiden

wat ben ik geschrokken vanmiddag
ik was rustig met het eten bezig vanmiddag en ineens hoor ik van buiten onze achterbuuf roepen ILONA!!!!!
dus ben meteen naa buiten gegaan en zie ik tot mijn schrik dat Bram boven op de schutting staat van.........
de achterbuurkindertjes waren buiten aan het spelen en meneer wou er ook heen, dus is meneer zo tegen de schutting opgeklommen......deze is bijna 2 meter hoog!!de achterbuuf had hem een beetje tussen de planken door kunnen vasthouden maar hij wou er gewoon met aller geweld overheen
ben me echt rot geschrokken....... hij is dus zo achter me langs geglipt naar buiten toe
dus manlief heeft meteen extra planken tegen de schutting gedaan zodat hij er niet meer tegen omhoog kan klimmen

liefs ilona

Das schrikken zeg! Wat een geluk dat de buurvrouw hem optijd zag en jou kon roepen. Wat zijn die kleintjes watervlug he. Ze zien het kwaad nog niet. Ik zou me ook rotschrikken hoor! Fijn dat het goed is afgelopen.

gr.Ing

Hoi Ilona,

Ik moet er een beetje om lachen, want zulke dingen gebeuren me met Bas bijna dagelijks. Hij doet zo vaak dingen waarbij ik mijn hart vasthoud. Toch moet ik zeggen dat het eigenlijk altijd goed gaat.
Ik denk dat kinderen eigenlijk heel erg goed in kunnen schatten wat ze wel en niet kunnen. Natuurlijk kunnen ze het nog niet altijd overzien (ik bedoel, hij kon wel op de schutting klimmen, maar had natuurlijk nog geen idee dat hij er boven aan overheen zou moeten klimmen en dan weer terug naar beneden), maar tot nu toe is het met Bas nog nooit écht fout gegaan (op een enkele bult of blauwe plek na dan). Ik hoop uiteraard dat dat zo blijft!

Groetjes, Karin

Hallo,

Jeetje zeg, dan zul je idd geschrokken zijn! En dan moet je in zo'n situatie rustig zien te blijven hé? Vind ik altijd moeilijk hoor ;-)
Gelukkig is het goed afgelopen met dank aan de buurvrouw.
Onze buurvrouw aan de ene kant, zal mij echt niet roepen hoor!! Die zal Dylano gwn laten vallen, weet ik zeker!

Maar gelukkig kan Dylano die schutting niet op.

Liefs Deb.

Tjemig, ik moet er ook eigenlijk wel om lachen! kan me voorstellend at je echt kei enorm geschrokken bent. Zo vonden wij Rik een keer boven aan de ttrap terwijl hij nog geen 14 maanden was....

Maar goed goed dat je het gelijk hebt kunnen oplossen!

Enne die klauterkabouter keek jou zeker aan van Mama wat doe je moeilijk??

haha

Liefs Saskia

hoi Ilona,

wat een kleine klimgeit is het toch ook zeg! Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent.

En inderdaad maar goed dat je buurvrouw hem in de gaten had zeg. Ik ben blij dat Sarah dat soort dingen (nog) niet durft, maar ja dat kan nog komen natuurlijk.

Nou succes met hem in de gaten houden

groetjes Tamar

Zo he, ja dat is zeker schrikken. Eline durft dat ook nog allemaal niet, en de oudste heeft dat ook nooit gedaan, maar je staat wel effe te kijken als zon turfie opeens bovenop de schutting staat

Hee hoi,

idd schrikken! Kon je er achteraf nog wel om lachen met de buurvrouw? Alice is niet zo'n durfal.... maar goed je weet maar nooit!

Groetjes en succes met uitkijken!
Alberdien

Terug
Bovenaan