wat ben ik moe zeg.

De afgelopen drie dagen ben ik zo verschrikkelijk moe!
Gelukkig verder helemaal nog niet misselijk of ergens anders last van...
Maar ik kan de hele dag wel slapen voor mijn gevoel. Bij mijn eerste zwangerschap sliep ik gewoon wanneer ik moe was, toen had ik die mogelijkheid. Maar nu als gastouder en moeder zit dit er helaas niet meer in :(
hoop dat dit snel weer afneemt na 12 weken!

Hoi kimm90,

Herkenbaar !
Hier ook moe moe moe, ik ga er dan Savonds maar extra vroeg in...zit nu ook met een energievolle 5 jarige die dolgraag wil spelen,en zo weer op de fiets mijn andere zoon ophalen,maar ja positieve is dat we op een gegeven moment weer energie voor 10 krijgen (?) dacht bij 4 maanden :)

Sterkte in iedergeval

Ik was bij jorn ook zo enorm moe...... maar nu heb ik eigenlijk nog helemaal nergens last van. ik heb zo nu en dan wat buikpijn en ik ben zo nu en dan beetje misselijk...... maar eigenlijk voel ik me kiplekker!

bij jorn ook vrij weinig kwaaltjes gehad. hoop ik dit keer weer op

Anna-lovely, allereerst gefeliciteerd. Ik zie dat jij ook af en toe buikpijn hebt. Is dat normaal? Want ik heb dat ook en morgen 6 weken zwanger.

Liefs

Bij de eerste was ik lang niet zo moe heb ik het idee..
Ook ik buikpijn gehad.
Vanmorgen best wel erg, dat ik wel even schrok. Maar toen ik naar de wc ging gelukkig niets aan de hand.

Tijdens mijn eerste zwangerschap met 13, 18 en 25 zo extreme buikpijn gehad dat ik dacht dat het goed mis was.
Zon pijn dat ik ervan moest overgeven en een Geen houding kon aannemen.
Bleken mijn darmen dan achteraf te zijn, maar de pijn zat echt onderin mijn buik.
Dan schrik je wel even. Buikpijn blijft eng deze maanden!

Hopelijk bij jou ook niets en gewoon je darmen.
Succes :)

Terug
Bovenaan