Wat betaal ik mn oppasje??

Hallo!!

Ik ben op zoek naar een oppas voor ons zoontje van 3,5 maand. Het gaat om structureel 1 avond in de week van ongeveer  19 tot  24 uur. Wat is een redelijk bedrag om haar te betalen??

hi,

mijn avondoppas   betaal ik, ongeacht de leeftijd, E 3,50 per uur. en als een volgend uur is begonnen, betaal ik dat ook.

bijvoorbeeld: ze past op van 19.30 tot 21.00. dat is een vol uur en een half uur, dus betaal ik 2 x E 3,50 is E 7,00.  
en ik zorg natuurlijk dat er wat fatsoenlijks te eten en te drinken is, dat de TV het doet,   de woonkamer/keuken gestofzuigd is, er een blaadje ligt met onze telefoonnummers en waar we zijn.

o ja, en ik vraag de stiefzonen (23, 21 en 18 jaar)  zich fatsoenlijk te gedragen en uit de woonkamer te blijven, die zijn nogal hijgerig op zoek naar een scharrel. ik heb nu een paar meiden  op mijn lijstje  die  behoorlijk van zich af kunnen bijten.   jongens laat ik niet oppassen. heb ik een keer gedaan, en die ging zitten kaarten met de zonen van mijn man.

bij ons past mijn schoonzusje van 15 op. We hebben haar gevraagd wat ze bij anderen verdient, daar krijgt ze 3,50, dus bij ons ook. Ik rond het wel altijd  af naar boven, het is tenslotte mijn schoonzusje :) Als ze bijvoorbeeld 5 uur heeft opgepast, zou ze 17.50 moeten krijgen maar geef ik 20 euro. Als het laat wordt en ze blijft slapen betaal ik haar tot het moment dat we thuiskomen, + 5 euro voor het blijven slapen.

groetjes, Ellen

hoi,

ik dacht reageer even.
werk zelf bij een gastouder bureau en daar krijg ik 4 euro per kind per uur.
het is soms wel veel als je er bijvoorbeeld 3 hebt dan is het 12 euro per uur in ene keer.
maar het beste is als ze niet via een gastouder bureau werken te vragen wat ze bij andere mensen verdienen want dan weet je wat je ongeveer moet geven.

groetjes saloua

Mijn oppas vroeg destijds 2 euro per uur. Dat kreeg ze ook bij haar andere oppasadres. Ik rond het ook altijd wel ruim naar boven af en reken altijd minimaal twee uur. (Soms is het maar een krap uurtje nodig)

Judith

jeetje wat een belachelijke lage prijzen ik ben ook opzoek naar een oppas kindje maar 2 euro en 3,50 wat een prijzen he daar ga ik het echt niet voor doen jeetje! als het nu nog tieners zijn maar krijgen volwassenen dit ook????

groetjes lolifantje

Terug
Bovenaan