Wat betaal je een oppas voor 's avonds?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb al hier en daar wat gekeken naar prijzen voor een oppas, maar die ik zag waren allemaal van 2005. Ik weet niet of er veel veranderd is???? Onze dochter is 6 maanden en het gaat om oppas voor de avond. Ze ligt dan  meestal al op bed, dus eigenlijk hoeft er niets gedaan te worden. En is het de bedoeling dat je chips ofzo in huis haalt?

Groetjes,
Esther mv Mette

Kijk eens op www.nibud.nl
Erg handig staan veel richtprijzen op van vanalles en nog wat.
Onze buren hebben afgelopen zaterdag opgepast op ons dochtertje van 7 maanden. Ik had wel drinken en wat te knabbelen voor ze gehaald. Omdat zij er niets voor wilden hebben komen ze gewoon een keertje eten.

Wij betalen onze oppas (buurmeisje van 17 jaar) 2,50 per uur. Zij vindt het fantastisch, lekker relax voor de buis, chippies eten en in geval dat ze er niet uitkomt als ie wakker wordt, zijn haar ouders binnen no time in huis. Ze wilde eigenlijk niets hebben, maar vinden het zelf prettig om geen 'verplichtingen' te hebben en zo is het tenminste helder. En chips etc zijn toch in huis...

(Ze vindt t zo leuk dat ze een paar keer per week uit zichzelf komt buurten om de kleine te zien)

Hoi,

Wij betalen € 3,- per uur voor 2 kinderen, maar dan liggen ze wel altijd op bed.
Mochten we overdag iets willen zonder kids dan weet ik ook nog een meisje die op een KDV werkt en denk wel dat zij dan wat meer zal krijgen.
Maar gewoon voor 's avonds als de kindjes toch slapen vind ik het een prima bedrag toch?

groetjes, Elisaar

Terug
Bovenaan