Wat betalen jullie de oppas???

Ik ben zelf oppasmoeder via een bureau.
Ik verdien 3.50 per uur. Eventueel mag je gemaakte kosten (brood,koekjes enzo) ook nog doorgeven, maar dat vind ik onzin.

Die 3.50 is volgens mij een goede richtlijn.

Groetjes,
Henriette
 
Voor de oppasmoeder betalen wij 3,50 euro. Helaas is het particulier en niet via een bureau dus geen teruggave. Maar wel een bekende van ons dus dan is het wel de moeite waard.
 
Hi
Wij betalen bij ons op de creche 5.68 per uur maar gelukkig krijgen zowel mijn man als ik hier de maximale vergoeding voor van onze werkgever.
Onze oppas die we in de avond uren vragen als we een weggaan betalen we € 4 per uur.
grt
Debby
 
Hoi,

Wij betalen bij ons gastouderbureau duidelijk wat meer, maar krijgen ook een gedeelte terug van onze werkgevers. Wij betalen 6 euro per uur, we hebben dan ook een super gastouder (onbetaalbaar).
Haar dochters passen wel eens bij ons op en zij krijgen 2,50 per uur.
Groetjes.
 
op de creche betalen wij   € 5,43 per uur, dit is inclusief voeding, luiers etc.
de oppas thuis betalen wij 's avonds 2,50 per uur

kijk anders eens op de site van het Nibud, staan de gangbare tarieven op.

groetjes
Mlelanie
 
Hoi,

Mijn zusje past op Youri als ik ga werken. Ik betaal per uur  2 Euro. Hier in Zeeland is een oppasmoeder rond de 3,50 Euro. Als ik dit zou doen, dan krijg ik een deel terug en zou ik zelf ongeveer 2,50 Euro bij moeten betalen.
Op deze manier, bij mijn zusje, verdienen we er allebei nog iets aan...  En zij werkte toch niet en heeft ook twee kindjes thuis, van 2 en 4, dus Youri is niet alleen.

Groetjes,
Maike
 
Terug
Bovenaan