wat betalen jullie de oppas?

Hoihoi,

Ben erg benieuwd wat jullie je oppas geven. Morgen komt een meisje (22 jaar) kennis maken met ons en ons zoontje van anderhalf.
Het is de bedoeling dat ze 's avonds als de kleine slaap weleens oppast en misschien eens een zaterdag of zondagmiddag.
Nu hebben we eigenlijk geen idee wat een gemiddeld tarief is. Bij het Nibud adviseren ze 2,80 per uur 's avonds.

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt!!

groetjes van Cindy
 
Hoi,

Wij betalen onze oppas 2,50 per uur. Als we iets langer wegblijven dan ronden we het altijd af naar boven dat het  voordelig voor haar is. Onze oppas is 18 jaar.
Succes.
 
Hallo.      
Wij hebben een meisje van 19 jaar die +/- 1x in de week van 15.00 tot 16.30/17.00 oppast. Net waarneer mijn  man thuis komt. Wij hebben 5,- in totaal  afgesproken, ongeacht of mijn man nu om 16.30 of om 17.00 thuis komt.
 Groetjes.
 
onze oppas is een invalleidster op de creche. Onze zoon kent haar ook (van de creche), hij (en wij) vertrouwt haar. Er werkt nog een andere invalkracht en zij doet ook aan oppassen thuis, als je kind naar de creche gaat, zou ik het daar navragen, in elk geval kunnen de leidsters je misschien aan iemand helpen.

groetjes,
lia
 
Wij krijgen elke week een krantje die verspreid word in een paar dorpen om ons heen. (streekkrantje)
Hier heb ik een advertentie in gezet. +/-  20 reacties op gehad, vandaar uit heb ik er eentje gesellecteerd.
 
Terug
Bovenaan