Wat betekend dat...

hallo allemaal

Ik heb vandaag last van wat bruine afscheiding..zit begin week 6..weet iemand of herkend iemand dit? Moet ik me zorgen maken?

Groetjes

Hoi meid

Zolang het bij bruine afscheiding blijft hoef je je geen zorgen te maken, dit is namelijk oud bloed. Mocht het toch rood worden of de hoeveelheid toenemen neem dan contact met je VK op!
Ik heb woensdag een miskraam gehad, bij mij begon het zaterdag met bruin slijm.. en vanaf zondag was het al (licht) rood en vanaf maandag echt rood. En woensdag ochtend was het zoveel dat dat genoeg zei... Ik wil je absoluut niet ongerust maken, zoals ik zeg oud bloed kan geen kwaad zeggen ze.
Hou het goed in de gaten je voelt je eigen lichaam het beste aan. Ik had vanaf zaterdag al geen goed gevoel erover ik was ook 6 weken.

Sterkte meid ik weet hoe moeilijk het is om er niks van te denken. Maar je VK bellen mag altijd!

Liefs

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook last van bruin afscheiding en spotting. Helaas ging het toen ook fout. In het algemeen wordt er gezegd, als je geen helderrood bloedverlies hebt dat ongeveer gelijk is aan een menstruatie en je geen buikkrampen hebt dat het er verder weinig aan de hand is.

Als je het niet vertrouwt zou ik gwoon de VK bellen en waarschijnlijk kan zij je helpen.

Sterkte!
Liefs Lieke

Heey meid! Ik heb 2 weken lang last gehad van bruine afscheiding en met de kleine is tot nu toe alles goed! We hebben een goede echo gehad! Zolang het bruin is zou ik me niet teveel zorgen proberen te maken!

Liefs,

Het kan een innestellingsblefing zijn. Doordat het kindje zich in je baarmoederwand nesteld kan er een wondje ontstaan, hierdoor komt wat bloedverlies. Dit kan er uit komen als bruine afscheiding. Dus heel normaal!

pfff spannend he?! Ik heb donderdagavond beetje rood bloed verloren maar kwam waarschijnlijk door het vrijen.. Hoe dan ook rood of bruin, je schrikt enorm! Probeer vertrouwen te houden, zolang je niet veel bloed verliest en krampen hebt is het vaak loos alarm!

Bedankt meiden...ja het is idd schrikken..ik heb toch ook even de huisartspost gebeld, en die zei ook kan 2 kanten opgaan...idd van het innestelen of de minder leuke kant :( dus kan niet meer doen dan afwachten, blijft tot nu toe bij klein beetje bruine afscheiding..bedankt voor jullie berichtjes..

Terug
Bovenaan