wat betekenen deze symptomen nou?!

Hallo allemaal, ik heb een vraag. Zaterdag 03-04 heb ik mijn NOD. Nu ben ik soms misselijk, snel moe. M'n borsten zijn niet gevoeliger dan normaal volgens mij en ik heb kramp in mijn buik. Maar niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, het is een ander soort buikpijn. Kan het misschien zo zijn dat ik zwanger ben? Groetjes, TD
 
Hallo TD,
Ik weet een beetje hoe je je voelt. Ik heb vrijdag 02-04 mijn NOD. Ook ik ben snel misselijk, vooral 's avonds, ben snel moe, vaak naar het toilet. En dit alles al sinds twee weken. Maar mijn borsten zijn ook niet gevoeliger dan normaal.Ook ik heb niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar ik voel wel van alles in mijn buik, maar niet die typische "ongesteldheidsbuikpijn". Ik zit met dezelfde vraag als jou: Kan ik misschien zwanger zijn? Natuurlijk hoop ik van wel, maar ik ga er maar van uit dat het niet zo is en dat ik deze maand misschien een langere cyclus heb, dan kan het nooit tegen vallen. Alleen het wachten valt erg zwaar. Veel succes!!!
Groetjes, Joyce
 
hallo td en joyce

Ik had eigenlijk gisteren mijn nod dag maar niee dus . De symptomen die jullie beschrijven heb ik ook ,mijjn borsten zijn voor mijn gevoel wat voller ,maar verder voel ik prima ,soms een beetje misselijk maar eigenlijk niet noemenswaardig.Ik had vande week ook wel kramp in mijn buik en soms wat steken ,hoewel ik er niet teveel mee bezig wil zijn (ik wordt soms gek van mezelf) denk ik er toch aan en kon het niet laten om al dagen niet op het forum te zijn geweest toch even te komen kijken hoe het nu met iedereen is. Probeer mezelf maar bezig te houden ,ik heb nieuwe plantjes gekocht en ben de tuin ingedoken,ik stel het testen nog even uit maar eigenlijk ben ik een beetje bang voor een nieuwe terleurstelling,ik geef mezelf nog een paar dagen ,het zijn voor ons allen even spannende dagen en kan me heel goed indenken hoe jullie je nu voelen ik duim voor ons allen liefs desiree

p.s. ik laat het jullie wel weten.
 
Terug
Bovenaan