Wat betekent dit nu weer? Vreselijk die onzekerheid :-(

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Moet mijn gevoelens weer eens even kwijt. Heb eind nov.2006 een vroege MK gehad en heb daarna een cyclus van 28 dagen gehad. (Precies zoals voor de zwangerschap en MK) Vervolgens zowel in januari als februari en bijna een week te vroeg ongesteld geworden (21 en 23dagen). Sinds mijn laatste keer RD (begin 12 feb) heeft het ruim 14 dagen geduurd voordat ik mijn ei-sprong gehad heb (opgemerkt door temperatuurstijging op 28feb, dus ei zal ergens de 26e of 27e  geweest zijn). Ik heb echter geen idee wanneer ik nu mijn NOD heb.
Vorige week (start 3 dagen  na mijn ei-sprong) ben ik gedurende 4 dagen misselijk geweest. Met name 's ochtends en 's avonds als ik eten rook. Had wel honger maar zodra ik het eten voor mijn neus had, had ik er al geen zin meer in. Sinds afgelopen maandag is dat gevoel echter weer over.

Ik weet nu dus echt niet meer wat er met mijn lichaam aan de hand is. Kan het zijn dat als je ei bevrucht is, je dan meteen last van misselijkheid krijgt als reactie op hormoon? Wat betekent het als de misselijkheid zo snel alweer weg is? kan ik toch zwanger zijn of houdt mijn lichaam me voor de gek?

Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wordt er zo moe van dat ik niet weet wat er aan de hand is, en zeker omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is dus wanneer ik zou kunnen testen.

Hoi Dion,

Vervelend dat je een miskraam hebt gehad, zeg!

Gemiddeld 14 dagen na je eisprong volgt je menstruatie, bij de een is dat na bv  10 dagen, bij de ander duurt het weer wat langer.

En op de rest van de vragen (betreffende misselijkheid) kan ik je helaas geen antwoord geven, en zul je helaas moeten afwachten.

Heel veel sterkte!

Groetjes Belle

he
ik heb zelf begin januarie een vroege miskraam gehad (happy new year)
en dacht afgelope maand echt dat het raak was was kotsmisselijk als ik snel opstond duizelig kon geen eten zien of ruiken dus zaterdags een test gekocht moest s'maandags ongi worden maar werd zondag avond al ongi
ik weet ook niet wat mijn lijf allemaal aan doen was maar het was deze keer echt een zware teleurstelling.
ik hoop voor je dat het snel raak is maar het wordt weer gewoon afwachten
succes groetjes nicole

He Nicole,
Sorry te horen dat je ook een MK gehad hebt. En ik geloof graag dat het afgelopen maand een erg zware teleurstelling was. Ook bij mij zijn mijn RD in aantocht , sinds gisteren bruine afscheiding en vanochtend rood, dus zal vandaag of morgen wel doorzetten. Balen als een stekker...
Maar goed, we gaan dus beiden door naar de volgende ronde. Hoe lang zijn jullie al bezig? Wij vanaf aug2006.

Veel suc6 de komende maand!
groetjes Dion

Terug
Bovenaan