wat betekent dit??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb ff een vraagje aan jullie:
Ik ben eind dec gestopt met de pil en heb nu 2 cyclussen achter de rug, 1 van 34 dagen en 1 van 28 dus das heel netjes dacht ik.
Alleen nu  heb ik al bijna 3 dagen zo "n buikpijn, t lijkt wel of ik ongesteld moet worden, zit op mijn 19 e dag en heb vorige week donderdag mijn "ei"gehad.
Ik snap er dus niks van want ik lees wel bv dat je die ongiepijn voor je eisprong kan hebben maar ook erna? Kan het dan zijn dat ik misschien zwanger ben?ben ook moeier de laatste dagen en had zondagavond erg veel last van afscheiding en er zat ook iets bloed bij, heel weinig. Dit alles dus na mijn eisprong!
Kan iemand mij helpen????

Groetjes chantal

Hoi meid!

Het wordt denk ik gewoon ff afwachten voor je.
Ik heb zelf meestal een regelmatige cyclus van 35 dagen. Maar van die totale 5 weken heb ik zeker 2 weken pijn aan mijn buik.... En moe ben ik ook al een hele tijd..... Maar ik ben nu ook ongesteld, dus niet zwanger..... En dat is niet leuk!!!!!!!!!!!!!!

Suc6 ermee en ik zal voor je duimen!

Hoi Chantal,
Weet je zeker dat je je eisprong al gehad heb? Ik ging er namelijk ook altijd van uit dat ik 2 weken na mijn ongie mijn eisprong had. Maar nu ben ik inmiddels ruim 2 maanden aan het tempen en ben ik erachter gekomen dat ik juist een hele late eisprong heb!
Dus dat zal het ook nog kunnen zijn!!

Groetjes Annie1

hoi meiden
bedankt voor jullie reactie, fijn om er met iemand ff over te kunnen praten!
Tja ik dacht er zeker van te zijn dat ik m donderdag had, aan alles te merken maar kun je daar dan   ruim 3 dagen buikpijn van hebben?van je ei?
echt van die rot steken en krampen , nou ja we zien het wel!!haha
Jullie ook veel sterkte, hou jullie op de hoogte!
groetjes chantal

hoi meiden
bedankt voor jullie reactie, fijn om er met iemand ff over te kunnen praten!
Tja ik dacht er zeker van te zijn dat ik m donderdag had, aan alles te merken maar kun je daar dan   ruim 3 dagen buikpijn van hebben?van je ei?
echt van die rot steken en krampen , nou ja we zien het wel!!haha
Jullie ook veel sterkte, hou jullie op de hoogte!
groetjes chantal

Hoi chantal, ik heb zelfs een week lang last van mijn eisprong.
Ik heb ook veel last van buikpijn tijdens mijn ongesteldheid.
Ik ben dus ook een van de velen die tijdens mijn cyclus van 26 dagen wel 14 dagen last heeft van buikpijn.
En dan bedoel ik ook erge buikpijn.
Gr Liselotte

Hoihoi,

Ik heb altijd voor me ongi pijn en tijdens.
Bij me eerste zwangerschap had ik ook 1 dag een klein beetje bloed verlies maar dat kwam volgens de gyn omdat je baarmoeder hals als ik het goed zeg gevoeliger is en daarom kun je ook weleens een beetje bloed verliezen.

Maar ik zou gewoon nog even afwachten.. Ik weet het, het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet nog dat ik moest wachten op me echo toen pas geloofde ik dat ik echt zwanger was. En ik geloofde pas dat alles goed was toen hij geboren was.

Groetjes,

Bianca

Terug
Bovenaan