Wat betekent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Een vraagje?
Ik heb vrijdag 8 april mijn NOD, maar nu verlies ik sinds gister wat bruin bloed, eerst alleen na het toilletbezoek maar nu zat er ook een klein streepje in mijn inlegkruisje! sorry voor de details. Als ik ongi moet worden dan ben ik ook echt gelijk ongi en niet zoals nu!
Ik heb wel al ergens gelezen dat dit van een innesteling kan komen.
Ik ben sinds eind vorige week wel met wat vlagen een beetje misselijk en ik heb ook ongikrampen gehad, maar verder geen bijzonderheden.
Wat moet ik doen, pas testen op mn NOD, of al een vroege test doen, of gewoon nog even afwachten of er meer komt of uitblijft???? pffff

Heeft iemand hier al eens zoiets meegemaakt?

Ik wens iedereen met de aankomende NOD's allemaal positieve testen en de meiden rond hun ei veel klusplezier en de meiden die nu met hun ongi zitten succes met wachten!
En de meiden met een positieve test: GEFELICITEERD!!!

Liefs

heey...

ik zou toch even afwachten...
nog even en het is vrijdag...
(weet het is moeilijk om te wachten je wilt het toch graag weten)

liefs

Ik zou afwachten. Ook al test je nu positief, dan nog met bloedverlies kan het alle kanten op en weet je nog niks zeker. Kijken waar het heen gaat....

Hay meid!

Spannend inderdaad! Ik zal ook nog ff wachten........maar das moeilijk!!

Sterkte, zoek afleiding!!!!!!

Hey meid,

Spannend... maar toch ff proberen te wachten tot vrijdag.. erg moeilijk maar goed....

Kussies

Heey meis,

Ook ik zeg wachten. Net wat de andere dames zeggen, er is een lans dat je nu positief test en dan alsnog ongi word. Wachten bespaart je misschien een grote teleurstelling!

Ik heb hetzelfde wat jij nu hebt, maar ik heb dit sinds het stoppen met de nuvaring en heb er nu primolut voor. Ik denk niet dat dit normaal is als je normaal gesproken meteen goed ongi bent. Zou heel goed de innerstelling kunnen zijn! Wachten is het enige wat nu het beste is! Moeilijk hé?!!!

Heel veel succes meid en hopelijk test je tegen het weekend positief!!!!!!!
Liefs ciomama

Hoi,
ik heb er ook last van maar bij mij weten ze niet waar het van komt. Ik heb het sinds ik gestopt ben met ritalin. Een vriendin van mij had het toen ze last van stress had, en sinds ik gestopt ben met ritalin voel ik me vaak enorm gestresst. Bij mij is het altijd een teken dat ik niet zwanger ben maar ik hoop iedere maand dat het deze keer een innestelingsbloeding is. En dat hoop ik ook voor jou.

Hier ook hoor, vandaag heeeeeeeel licht roze afscheiding bij het afvegen en heb morgen of dag erna mijn NOD. Alhoewel de tekenen (weer) heel goed waren gaat mn hoop nu langzaamaan weer weg. Baal baal baal baal!
Mss is het een innestelingsbloeding maar daar geloof ik niet altijd in. Op Internet is er vanalles over te vinden maar in de boeken helemaal niks, vaaag......

Terug
Bovenaan