Wat bijzonder...

Vandaag hebben we onze spruiten weer gezien!! Wat geweldig, je zag ze bewegen en alles was verder goed. Waarschijnlijk is het een tweeeige tweeling. Voordeel van een tweeling is dat je lekker veel echo's krijgt over ruim 2 weken dus weer kijken. Voel me verder heel goed, dus ik ga nu echt genieten!!
groetjes

Oh geweldig is het he!

Ik heb volgende week 2 echo's,

1 voor de nekplooimeting
1 bij de verloskundige...

Waarschijnlijk moeten we daarna bijna weer een maand wachten op de volgende echo...

Doen ze bij tweelingen ook de nekplooimeting tussen de 11 en 14 weken? Of vroeger? of later? Vraag het me toch wel af eigenlijk...

liefs

Leuk is dat he, ik heb nu 2 echos gehad en op de 2e konden we al echt meer vorm zien, hoofdje, armpjes en beentjes (wij hebben er eentje). Echter super bewegelijk.
Nu heb ik net als heppy0001 volgende week een echo voor een nekplooimeting. Ben dus niet de enige! Ik zou ook niet weten wanneer ze dat bij een tweeling doen, ik neem aan dat die dezelfde groei hebben in het begin als met een eenling en er is maar een hele korte periode voor de nekplooimeeting.
Als het goed is horen we op 22 maart de hartslag voor het eerst, dat lijkt met ook heel bijzonder.

Liefs El

Leuk dat je echt al vormpjes hebt gezien! Ik ben ook heel nieuwsgierig ernaar.... en ook zeker naar de hartslag!

Nekplooimeting... ja.... je weet maar nooit he... dan ben je tenminste voorbereid.

Veel plezier en succes alvast.
Laat je iets weten?

liefs Lies

Terug
Bovenaan