wat de HA zij

Vandaag had ik een afspraak bij m'n HA omdat ik al zo lang raar bloed verloor. Hij reageerde heel fijn en wilde meteen een onderzoekje uitvoeren. Voor ik het wist kwam hij met een eendebek aan zetten waar ik wel even van schrok. Hij vertelde me dat het twee dingen kon zijn. Het kon duiden op een ovilatiebloeding maar die duurt niet zo lang. Hij dacht zelf dat er wel iets van een bevruchting was geweest maar mijn lichaam het had afgestoten. Het was in ieder geval niet iets om me zorgen over te maken.
Hij zij ook nog dat als ik vragen had of angsten ik gewoon terug mocht komen. Nou zo zie je maar, ik ben blij dat mijn huisarts zo fijn reageerd. Hij zij ook nog "spannend hè om er zo mee bezig te zijn" , ik stond er echt van te kijken. Het leek echt of hij me goed aanvoelde. Nou dames, mijn NOD is pas 6 juli maar deze ronde geen kansen meer. Tatiana, ik duim voor je mee 6 juli.

Liefs, Ank
 
Hoi Ank,

Het zal de verliezersroes wel zijn van het Nederlands Elftal,dat ik net je laatste zin niet goed heb gelezen sorry maar ik zie dat er nu staat deze ronde geen kansen meer,

Daarom heel veeeel succes in je volgende ronde en hopelijk is dan alles wel goed voor je en ben je zwanger!

Groetjes: Chili
 
Lieve Ank,

Ben blij voor jullie dat jullie zo'n lieve ha hebben en hoop dat het de volgende ronde wel raak mag zijn voor jullie en dat alles dan goed gaat !!!!!!!

Groetjes en een dikke knuffel van Biaggi
 
Terug
Bovenaan