Wat de zon al niet kan doen..............

A

Anoniem

Guest
Zo heb je een dipdag en zo voel je de lentekriebels.....wat kan de zon veel doen met je stemming zeg!

Ik heb vandaag lekker met de meiden in de zon gezeten met een borreltje...........ow wat was dat fijn! De zon is sterk want je ziet het al goed zeg!

Ook zijn er flinke lentekriebels tussen mijn man en mij....................we gaan ons best doen!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jessica

P.s: heb mijn ei ongeveer de 16e!

Fijn dat je je weer beter voelt!! Kan ook haast niet anders met dit weertje, zalig toch?! Dat is wel een voordeel...ben ongi en ga dus komend weekend lekker een borreltje drinken!!!

Fijn weekend!
Liefs ciomama

Ja, heerlijk, hè dat weertje!

De dag dat jij je ei hebt, heb ik mijn NOD. Allebei spannend, haha!

X

Heerlijk dat weer! Ik heb mijn ei gelijk met jou, ook de 16e. Dit weekend een borreltje doen en volgend weekend lekker klussen!

Whoehoe!! Heerlijk weertje. Ik vertoef morgen ook op het terras. Ben ook ongi geworden! Ongelooflijk veel last van, maar oh zo blij dat alles gezond functioneert!
Geniet allemaal van het zonnetje en we toasten op een vruchtbare maand!

fiijn Jess!!!
Heerlijk dat lekkere weer!lekker klussen aankomende week!!hier net 3 dagen achter elkaar geklust!heb gisteren mijn ei gehad!!Dus nu weer afwachten!!!
fijne zonnige dag!!!
liefss xxx

Lieve meisjes,

Geniet van de zon, ik hoop dat jullie er ook vrolijk van worden, en denk eraan........

We worden, hoe dan ook en wanneer dan ook, mama!!!!!!!!!

xxxxxxxxxxies en veel plezier en geluk met klussen!

Altijg goed de lente en de zomer! Doet een mens altijd goed!!

Terug
Bovenaan