wat denk je?

Heb je een gevoel of je zwanger bent van een jongen of een meisje? En je omgeving, wat denkt die?

Ik heb echt helemaal geen idee. Bij mijn dochter was ik vanaf dag 1 er vol van overtuigd dat het een meisje was, maar nu..???? Mijn omgeving denkt allemaal een jongetje, omdat ik heel anders zwanger ben. Maar tja ik heb me laten vertellen dat dat niks zegt.
Nou ja over zo'n 27 weken weten we het:)

Ik heb geen duidelijk gevoel hierover. Merk wel dat ik erg meisje-georieenteerd ben. Dat wijt ik aan het feit dat ik al een dochter heb. Ook heb ik nog van niemand een opmerking gekregen hierover.
Wij willen het wel weten dus over een week of 5 hoeven we ons daar niet meer druk over te
maken :)

ik denk dat we weer ene meisje krijgen, terwijl me man nu denkt dat het een jongentje wordt! bij onze dochter was ik er heilig van overtuigd dat het een jongentje werd, en me man een meisje en hij had gelijk...we zullen nog 10 week wachten, met 20-week echo weten we het misschien!
omgeveing heeft nog niks gezegd!

Ik dacht heeeel sterk in begin een meisje, maar omdat iedereen in mijn omgeving een jongen dacht ben ik echt gaan twijfelen en ben ik er van gaan uit gegaan dat ik een jongen zo krijgen, maar vandaag bij de geslachtsbepaling was het toch een meisje!!!

liefs

mijn vriend denkt dat het een jongen wordt en ik heb meer het gevoel van een meisje
we staan dus lijn recht tegen over elkaar
ik ben benieuwd wie van ons aan het langste eind trekt.............?

Mijn man zegt een meid en ik een jongen. Bij de eerste dachten we allebei een meid. Was toch echt een ventje. Dus mijn instinct is niet echt betrouwbaar hahahaha. Dinsdagavond weten we het hahaha. (voor zover dat ze het kunnen zien)

Wij denken en hopen allebei een meisje.
We komen ook heel vaak op meisjesnamen.
Maar als ik spreek over de echo van maandag, dan zeg ik: ik zag HEM springen en hupsen en bewegen en HIJ deed z'n mondje open en dicht om vruchtwater te drinken...
Duzzzz... Geen idee!
Mijn vriend heeft al een zoontje dus het zou leuk zijn als het nu een meisje is, ik denk dat ik ook meer een meisjes-moeder ben. Ik snap niets van die drukke jongensspelletjes hihihi :-|

Terug
Bovenaan