Wat denken jullie? (Geslacht echo)

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hi Iedereen, <br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Met 15 weken heb ik een geslachtsecho laten doen en daar kwam 2 jongens uit. (Ben zwanger van een tweeling). Nu lag er 1tje heel goed voor en zagen we het meteen, maar heel eerlijk was ik met de 2e niet overtuigt(die lag ook echt niet goed). Nu had ik met 16 weken een echo in het ZH en ik dacht 3 streepjes te zien. Nu vertelde ik het verhaal van die week ervoor en de verloskundige zei nou ik dacht net ook 3 streepjes te zien maar wacht de 20 weken echo even af( het kindje lag weer niet heel makkelijk) Nu laat ik net mn geprinte echofoto aan een vriendin zien (ik had ze nog niet bekeken) en we zien dus 3 streepjes, maaar kan iemand me meer vertellen, of we het goed zie<br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" /><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease;" />Liefs Sharona</span> (Het lukt me niet om een afbeelding te plaatsten? kan iemand me daarbij helpen hahah)</p>

Ik zie wat je bedoeld maar ik durf niet overtuigend te zeggen dat dit precies is wat je zou moeten zien bij een meisje, ik bedoel misschien is het wel iets heel anders dan wat je denkt ? een verloskundige kan ik een echo veel meer zien dan een leek

Terug
Bovenaan