?? wat denken jullie hier van ????

A

Anoniem

Guest
Mijn nod-dag was vrijdag. zaterdag een test gedaan. maar door de zenuwen niet helemaal zo als het moest.
er stond 5 seconden ,dus ik plassen in een potje en het staafje er 5 seconden in houden dop er op, zie ik ineens dat dat ging over als je erover heen zou plassen, urine in een potje zou 20 seconden moeten.
Dus ik gauw weer het staafje eruit en opnieuw in de urine.
1 streepje gaf het aan....  
als ik wel zwanger geweest zou zijn dan geeft zo'n test dit toch ook wel aan met minder seconden ...?  
Het is nu maandag en nog niet ongesteld, wel veel vocht verlies dus denk elke keer dat de rode dagen er nu wel zullen zijn.
mijn cyclus is rond de 28-30 dagen, vandaag is de 30-ste dag.
wat denken jullie hier van ??????
liefs,roosje

Gewoon wachten. een 1e test kan vaak negatief zijn en de volgende week positief. Hoe later, hoe meer hormonen in je lichaam

spannend hoor!   Ik zou deze week gewoon nog een keer testen (en dan meteen goed, haha)   Heel veel succes
groet, MOON

het is in ieder geval wel zo dat de test gewoon gewerkt heef! Dit daar je wel het controle streepje had! Als er te weinig urine op was gekomen, was het controle streepje niet verschenen! Succes verder!
Er is altijd een kleine kans dat je nu nog te weinig HCG in je urine hebt. Als je over een paar dagen nog niet ong bent zou ik nog eens testen!

Roos

Terug
Bovenaan