Wat denken jullie hiervan.....? zwanger ??? of niet???

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb rond 30 mei mijn NOD. Het is de eerste ronde (1 mei spiraal verwijderd) voor ons 2e kindje. Ik heb sinds zondag 20 mei (had rond 15-16 mei eisprong en we hebben toen 3 dagen toen link geklust) sterk het gevoel dat er wat gaande is van binnen. Sinds zondag heb ik constant een heel licht menstruatie-buikpijn-gevoel en heb ik met vlagen lichte miselijkheidsgolven. Ook heb ik af en toe duizeligheidsgolfjes, alsof je teveel gedronken hebt de dag ervoor(wat ik uiteraard nu helemaal niet meer doe).....beetje licht in mn hoofd zeg maar.

Tja......wat duurt wachten lang he....pff.....nog een dag of 4/5 . Ik heb zelf sterk het gevoel dat het raak is, maar ja...wie zal het zeggen. Wat denken jullie ervan? Zijn er herkenbare dingen?

Groetjes,
Agnita (mama van Jesper 25-01-2005)

Het kan idd zijn dat je zwanger ben maar het kunnen ook ongi klachtjes zijn want er zit niet zo heel veel verschil tussen die twee. (als er uberhaupt verschil tussen zit)
Ben er zelf inmiddels achter hoe je lichaam je voor de gek kan houden wat dat betreft.

Maar ik zal voor je duimen dat het niet de ongi klachtjes zijn.

Groetjes Moon

En idd wachten duurt lang moet zelf nog 7 dagen wachten op mn nod en t schiet maar niet op

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje...
Veel misselijk de laatste tijd (al 6 hele dagen), beetje duizelig en een beetje hoofdpijn af en toe.
Voordat ik ongi word heb ik die klachten zelfs nooit.
Mijn nod is eigenlijk de 28e als het goed is. Alleen helemaal zeker ben ik er niet van.
Het is voor mij de 1e ronde en weet niet of alles zo regelmatig zal zijn op het moment.
Ik zit eraan te twijfelen wanneer ik ga testen. Waarschijnlijk volgende week pas in het weekend. Ik wil graag dat mijn mannetje erbij is... Als ik dan nog niet ongi ben natuurlijk.

Vind het eigenlijk allemaal best wel eng... Alles word dan zo definitief... Maar dat wachten op een bevestiging wel of niet zwanger da's ook vervelend zeg!

Laten we het beste hopen...
toi toi toi

Hey,

Ja wat zal ik zeggen, het kan best zo zijn dat je zwanger bent!!!
Maar je lichaam maakt ook rare sprongen dus ja zonder een test weet je het niet zeker!!!
En wachten duurt lang zeker als het zo spannend is hé!!!
Maar heel veel succes en nog ff geduld en volhouden en dan weet je het zeker!!!
Ga duimen voor je!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan