Wat denken jullie? Mensturatie of (nogsteeds) innesteling?

<p>ik voel me teleurgesteld.<br />ik had echt verwacht dat ik zwanger zou zijn. Ik had al een aantal dagen het idee dat ik zwanger was door lichte symptomen die ik had, 5 dagen voor nod een test, maar negatief, wat kan. Afgelopen zondagavond had ik tijdens het afvegen opeens vel rood bloedverlies. Maar hier bleef het gelukkig bij. De dag erop wel heel licht bloedverlies  bij het afgeven, maar daar moest je zowat je bril bij opzetten om dat goed te zien. <br />Verder ook geen krampen. Tot die dag daarna, in de ochtend. Mijn oorspronkelijke nod dag, zwaar donkerrood bloedverlies en erge krampen. Stel dit zou een innesteling zijn, dan is dit dag 2.5. </p>
 
Als je rond je NOD helderrood bloedverlies heb dan vrees ik dat dat geen innestelingsbloeding meer is. De innestelingsbloeding is rond 9 dagen na de ovulatie (wanneer de innesteling plaatsvindt) en is vaak maar gedurende 1 a 2 dagen heel weinig oud/bruin bloed.
Ik herken het wel dat je het idee hebt allerlei symptomen te hebben van een zwangerschap, in de maanden dat het bij mij niet raak was heb ik dat ook vaak gedacht, maar schijnbaar lijken de symptomen van een prille zwangerschap en aankomende menstruatie heel erg op elkaar, dat is zo vervelend!
 
Ik denk dat het helaas wel echt je menstruatie is. Als je het zeker wil weten zou ik ongeveer 2 a 3 dagen na je NOD even kunnen testen met ochtendurine. Er zou dan al wel wat HCG hormoon in je urine kunnen zitten als je cyclus regelmatig was tenminste. Dit hormoon verdubbelt per aantal dagen dus ik had de kruidvat 2 voor 5 euro testen gehaald en ze beide gebruikt met 3 dagen er tussen. Succes en hou ons op de hoogte
 
Bedankt voor jullie reactie!!
Soms vind ik het lastig om te bepalen wanneer nou je innesteling plaats moet vinden, je leest zo veel verschillende dingen. Ook dat 3 dagen voor je NOD je best je innesteling kan hebben, zoals in mijn geval dus... lastig... En juist omdat het zo minimaal was, dacht ik dat het een innesteling was, maar nu 1,5 dag later lijkt het toch heftiger te worden.
Ik kijk het nog even aan, en misschien doe ik dan wel een test! 
 
In had innestelingsbloed, 4 dagen na nod.. (2dagen) maar lijkt in niks op menstruatie. Als je iets graag wil, zie je ook dingen die er niet zijn. Het is voor iedereen anders, maar het klinkt als menstruatie, Op de dag zelf donkerrood bloed. 
 
Bedankt voor je reactie Moi! 
Wat fijn dat je alsnog je innesteling had, zo na je NOD. Ging dit gepaard met krampen? 
 
Terug
Bovenaan