Wat denken jullie? Stress!!

<p>Op 11 december bevallen van een prachtige zoon. 28 februari voor het eerst ongesteld geworden. Een aantal dagen na mijn ovulatie verloor ik opeens bloed. Niet veel, alleen met afvegen zeemaar. Nu ben ik al dagen continu misselijk, hoofdpijn etc. Vooral de misselijkheid herken ik van Mn vorige zwangerschap.</p><p> </p><p>Mijn man en ik hebben het alleen met condoom gedaan. Ik kan toch niet zwanger zijn? Wat denken jullie?</p>

Kan vrijdag pas testen... Las op internet dat condooms zelfs bij goed gebruik in 5% van de gevallen niet werkt. Een kindje is opzich altijd welkom, maar vrees meer voor Mn lichaam pas 3 maanden na de bevalling. 

Ik had rond de tijd van mijn menstruatie bloedverlies maar veel minder dan normaal en het hield ook met een paar dagen op. Nu 30weken zwanger. Als je het altijd met condoom hebt gedaan lijkt me de kans vrij nihil dat je zwanger bent Maar die weet 

een condoom kan altijd scheuren, zelfs als je denkt dat dit niet het geval is. Het is dus nooit 100% zeker te zeggen dat het goed gegaan is.

Een test is het enige wat uitsluitsel kan geven in dit geval.. 

Als je zwangerschapssymptomen denkt te hebben, maak je genoeg hormoon aan om positief te testen. Inderdaad zoals diegene hierboven zegt, moet je gewoon een test doen om te weten of je zwanger bent

Terug
Bovenaan