Hoi allemaal,
Ik ben nu 38 weken zwanger en misschien heel stom, maar ik ben er klaar mee haha! Ik kan echt niet meer wachten om de kleine in mn armen te houden. Mijn zwangerschap was alles behalve zorgeloos. Zit en zat ongeveer 2x per week in het ziekenhuis.
Maargoed nu heb ik sinds een week of 2 een aantal kwaaltjes en vroeg mij af wat jullie denken! (Natuurlijk grootendeels ook een beetje voor de lol want je kan het nooit met zekerheid zeggen)
- nesteldrang
- opvliegers (erg warm hebben)
- veel afscheiding
- volgens verloskundige was de baby vorige week al licht ingedaald
- onrustig
- veel harde buiken
- steken bij mn venusheuvel
- veel plassen
- veel dorst
- mijn borsten lekken al sinds 16 weken zwangerschap. Sinds een week nu colostum aan het opvangen. Ongeveer 8ml per dag.
Dit is mn eerste kindje. Ik heb mn slijmprop nog niet verloren, zover ik weet. Ook nog niet last van oefenen weeën oid. Soms lichte kramp in mn onderbuik, soort menstruatie kramp, maar lichter.
Duss, wat denken jullie?
Gok een datum! Oktober of toch november?
Ben super benieuwd naar jullie gokjes!
Ik zelf ga voor ehmm 31 oktobert? Dat lijkt me leuk haha.
Ik ben nu 38 weken zwanger en misschien heel stom, maar ik ben er klaar mee haha! Ik kan echt niet meer wachten om de kleine in mn armen te houden. Mijn zwangerschap was alles behalve zorgeloos. Zit en zat ongeveer 2x per week in het ziekenhuis.
Maargoed nu heb ik sinds een week of 2 een aantal kwaaltjes en vroeg mij af wat jullie denken! (Natuurlijk grootendeels ook een beetje voor de lol want je kan het nooit met zekerheid zeggen)
- nesteldrang
- opvliegers (erg warm hebben)
- veel afscheiding
- volgens verloskundige was de baby vorige week al licht ingedaald
- onrustig
- veel harde buiken
- steken bij mn venusheuvel
- veel plassen
- veel dorst
- mijn borsten lekken al sinds 16 weken zwangerschap. Sinds een week nu colostum aan het opvangen. Ongeveer 8ml per dag.
Dit is mn eerste kindje. Ik heb mn slijmprop nog niet verloren, zover ik weet. Ook nog niet last van oefenen weeën oid. Soms lichte kramp in mn onderbuik, soort menstruatie kramp, maar lichter.
Duss, wat denken jullie?
Gok een datum! Oktober of toch november?
Ben super benieuwd naar jullie gokjes!
Ik zelf ga voor ehmm 31 oktobert? Dat lijkt me leuk haha.