Wat denken jullie, zou het nu dan toch raak zijn?

Hoi Dames,

Mijn man en ik zijn nu 14 rondes bezig voor een eerste kindje. We hebben nog geen enkel succes gehad. Ik heb een regelmatige cyclus van 27 tot 32 dagen. Nu heb ik deze rond op dag 11 lichtroze afscheiding gehad. En nu vanaf dag 21 weer, zit nu op dag 23 en het is er nog steeds. Deze laatste bloeding zou goeie timing kunnen hebben van een innestelingsbloeding, maar het is nu dus al 3 dagen en dat maakt me onzeker. Sinds gister ben ik ook wel wat misselijk, maar dit het ik tot nu toe bij de hoge vochtigheid in de lucht gelegt, maar deze ochtend nogsteeds. Ik weet dat niemand hier kan gokken of het zo zou zijn, maar misschien herkent iemand het?

Ik ga nog een week ongeduldig afwachten...

Dikke kus,
Frasseke
 
Hoi Frasseke, 
wat vervelend dat je al zolang aan het wachten bent.Heb je deze ronde ook ovulatietesten gedaan? 
Het klinkt wel goed dag 11 zou een ovulatiebloeding kunnen zijn ( wel vroeg maar zou kunnen met een cyclus van 27 dagen ) en bij mij duurde een innestelingsbloeding 1,5 dag maar alleen oudbloed. 
Het is zoals je zelf al zegt moeilijk te zeggen, want het kan inderdaad beide kant op. Ik zou proberen te wachten tot de 23/24e, tenzij je een ovu test heb gedaan dan zou ik daar nog 14 dagen bij tellen en dat als NOD aanhouden om te testen. 
Ik ga voor je duimen!
Houd je me op de hoogte? 
 
Hoi Alison,
Ik heb geen ovulatie testen gebruikt. Let vooral op afscheiding ;)
Ik wilde inderdaad sowieso nog tot halverwege volgende week wachten. Ik heb altijd aantal dagen voor menstruatie al wat oud bloed, dus hopelijk stopt dit en komt er niet meer. Ik zal je zeker op de hoogte houden! 
 
 
 
Ja spannend! ik zou dan even uitgaan van je langste cyclus. Al snap ik het als je niet zo lang kan wachten hoor ;) 
Mijn Nod is vermoedelijk de 28e , door de ovulatietest weet ik dat mn eisprong iets later was. We moeten beide nog even geduld hebben dus :)
 
Jaa voor jouw ook dan. Gaan we samen nog even een tijdje wachten.
Langste cyclus was 35 dagen dus dan moet ik nog een week extra wachten. Denk niet dat ik zo lang vol ga houden, maar ik ga zeker op de 28 dagen wachten. Ik heb altijd na ovulatie (bepaald wel met Ovulatietesten) in een keer flink veel witte afscheiding ipv vruchtbaarslijm. Daarvanuitgaande was 9 a 10 augustus mijn eisprong, dus wil die sowieso aanhouden :) dus volgende week woensdag of donderdag testen, als het zover mag komen!!
 
Oh wat ontzettend jammer.  Hopelijk zet het niet door en heb je een wat langere innesteling.  Ik blijf nog even voor je duimen.  Heb in een andere topic gelezen dat bij sommige vrouwen het dragen van een maansteen helpt om zwanger te worden.  Wellicht sta je er voor open en wie weet helpt het.  
 
Ik ben nu echt ongesteld geworden helaas... Over 2 weken naar de gyn en hopelijk gaan ze ons dan snel kunnen helpen en als ik dan nog 14 maanden verder ben, in ieder geval een positieve test? Merk dat mijn mindset deze ongesteldheid echt anders is dan voorgaande keren.
 
Terug
Bovenaan