Wat denken jullie ... zwanger of niet?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal!

Ik ben al een tijdje niet meer zo actief op dit forum maar nu mijn NOD dag (31 mei of 1 juni 2006) weer naderd heb ik weer sterk de behoefte naar jullie mening. Ik zit inmiddels in ronde vier, ik heb al twee gezonden jongens, dus we gaan nu voor een derde kindje.

In mijn voorgaande rondes voelde ik al dagen voor mijn NOD rugpijn en buikpijn. Ik had ook meestal een paar dagen ervoor last van bruine afscheiding en dan zette daarna mijn ongesteldheid door, meestal een cyclus van 28/29 dagen.

Nu heb ik dus aanstaande woensdag of donderdag (afhankelijk van 28 of 29 daagse cyclus) mijn NOD dag. Ik ben bijna de hele dag een beetje misselijk. Niet dat ik moet overgeven of zo maar zo'n vervelend gevoel in je lijf. Verder heb ik wel een beetje een zware buik, een beetje een stekerig gevoel voornamelijk in mijn zij. Ik word ook 's nachts wakker en dan heb ik zo'n hongerig gevoel en dan heb ik echt genoeg gegeten. Vorige week, met mijn innestelingsdag, heb ik een sliertje bloed verloren verstopt in wat rozig/witte afscheiding. Verder had ik het weekend, wat ik bijna nooit heb, een  rothumeur... heel erg in mijn zelf gekeerd... in mijn eigen wereldje.

Wie durft het aan... zou ik zwanger kunnen zijn of niet?

Ik zou het leuk vinden jullie mening te lezen.

Verder wens ik jullie allemaal heel veel succes met zwanger worden. En voor de zwangeren: geniet van deze periode... je krijgt hem nooit meer terug!

Doei,
Heitje

he heitje fijn dat je er weer bent
sorry kan je geen antwoorden geven op je klachten, het is maar afwachten he
succes!
en laat wat weten

Tja, wat zal ik zeggen....

Klinkt wel als voortekenen, he?!?

Ik wil je hoop niet verminderen, maar ik denk ook elke maand tekenen te voelen. Het is alleen steeds niet terecht.

Zal wel voor je mee hopen, net als voor alle anderen!

Kuzz

Hee Heitje

Had ook al een apart berichtje voor je geplaatst.
Dus jij hebt weer zwangerschapsverschijnselen....spannend hoor.
Als je verschijnselen terecht zijn en geen grapje van je lichaam...tja dan kan je zwanger zijn...
maar ik heb geleerd daar heel voorzichtig in te zijn. Ik durf dat na anderhalf jaar niet meer aan.
Maar ik hoop oprecht dat je gevoelens juist zijn dit keer.
En ik duim keihard voor je!!

Liefs Linnepinnie

Hoi Heitje,

Wat grappig zeg, ik heb op het misselijk zijn  na precies dezelfde 'klachten' als jij!
Vorige week zondagavond/maandagochtend beetje rood/bruinige afscheiding en sindsdien ontzettend moe en van het weekend best wel chagerijnig.
Tot nu toe ook nog niet echt rug/buikpijn wat ik ook heb de dagen voor mijn NOD.    
Ben ook al een tijdje niet op t forum geweest maar nu mijn NOD (a.s. donderdag of vrijdag, ook al  bijna hetzelfde als jij) naderd begint t weer spannend te worden.
Heb afgelopen maand ovulatietests gebruikt en voor zover deze betrouwbaar zijn weet ik   dat we op de juiste dagen hebben geklust dus..........voor mijn gevoel kan het bijna niet missen maarja je weet het niet.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en zitten in ronde 5, errug he dat wachten!
Veel succes de komende dagen en we houden elkaar op de hoogte oke?!

Liefs Fem(mi)  

Hoi Heitje, ik heb het ook elke maand deze verschijnselen. Behoorlijk misselijk en vreedbuien. Dan denk ik nu is het raak. Maar vandaag zijn de duivels weer gekomen. Dus ik heb besloten om me er niet meer zo op te focussen. Als dat lukt. Dus op naar ronde 4 eerste kindje.  Zit wel erg in een dip dat het weer niet gelukt is. Mijn collega is nl. 6 weken zwanger en heeft het de hele dag erover. Gek word je er van. Maar ik hoop natuurlijk wel voor jou dat het zo is. Maar laat je niet gek maken. Er komt voor jou een tijd dat je weer met een dikke buik rond loopt. Sterkte en heel veel succes.
Groetjes van Leed.

Hoi Femmi,
Inderdaad wel heel grappig dat we dezelfde symtonen hebben. Het is inderdaad weer afwachten..... het is niet anders. De dagen duren dan lang. Ik weet dat ik er niet zo veel bij stil moet staan maar dat doe je toch ...

Ik hoop voor jou dat je lekker zwanger bent hoor! Want anders   vergissen we ons weer erg in ons eigen lichaam.

Heel veel succes!

Heitje

Hoi allemaal,

Wat lief om jullie berichtjes te lezen! Ik weet dat ik er niet veel mee bezig moet zijn en de hele tijd ging het goed. Maar nu mijn NOD nadert word ik gewoon een beetje zenuwachtig.

Maar... ik kan er nu toch niets meer aan veranderen toch?

Over 2 weken gaan we op vakantie en anders moeten we daar lekker gaan klussen. Heeft ook wel weer wat... maar een beetje positief zien he!

Jullie allemaal heel veel succes gewenst bij het zwanger raken. Ik gun het jullie allemaal!

Heitje

Terug
Bovenaan