Wat denken jullie?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben net nieuw op dit forum.</p><p>Ik ben samen met mijn vriend druk bezig om zwanger te raken.</p><p>Nu ben ik 7 juni weer bijna anderhalf week ongesteld geweest. </p><p>Nu heb ik sinds anderhalf week elke keer ontzettend krampen in mijn zij en dan in het midden. Vaker rechts dan links.</p><p>En sinds een week veel last van stijve tepels constant  (heb het niet koud haha)</p><p>Mijn testen van gisteren ochtend en vanavond zeggen niet zwanger.</p><p>Wat denken jullie wat dit kan zijn/is?</p><p> </p><p>Alvast heel erg bedankt :)</p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
<p>Ik denk dat je te snel test en dat er anderhalve week na je menstruatie misschien een ovulatie is maar dat er voor een positieve zwangerschapstest zowieso te weinig hormonen zijn in je lijf. Ik zou zeker vijf weken na de start van je kaatste menstruatie pas testen.</p>
 
<p>Okee dan moet ik nog even wachten inderdaad.</p><p>Misschien denk ik te snel te kunnen testen.</p><p>Had vandaag ook ongesteld moeten worden maar ben het nog niet...</p>
 
Terug
Bovenaan