Wat denken jullie?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik lees normaal alleen heel veel mee maar besloot zelf ook een keer wat te plaatsen. </p><p>Ik ben in juni gestopt met de pil, 17 t/m 22 juni ongesteld geweest, en volgends de app die ik gebruik zou 1 juli mijn ovulatie zijn. Nu is het lang geleden dat ik geen anticonceptie heb gebruikt en ik weet dus niet precies hoe lang mijn cyclus is. </p><p>Nu heb ik echter sinds gisteren onder in mijn buik krampen. Soms wat erger dan een ander moment. Vandaag had in ineens best veel afscheiding (normaal nooit!), deze was waterig en bruin.... </p><p>Zoals ik al zei heb ik echt nooit afscheiding. Ik ben heel benieuwd hoe jullie hier over denken. Mij lijkt het natuurlijk veel te snel, maar kan op internet niet overal duidelijke informatie vinden dus vandaar mijn vraag! </p>
 
Hoi hoi!
Als je stopt met de pil kan je lichaam goed van slag zijn. Je cyclus heeft een tijdje plat gelegen maar moet op gang komen. Hierbij kan je verschillende klachten krijgen, zoals buikpijn, gespannen borsten, acné en je afscheiding komt terug. 
Rond je ovulatie veranderd je afscheiding. Het wordt dunner en wateriger en zit eruit als eiwit. Je zou er draden er mee kunnen trekken. Wat jij beschrijft is goed mogelijk dat je rond je ovulatie zit. Ongeveer 14 dagen later komt je menstrustie.
Als je stopt met de pil kan je cyclus wat onregelmatiger zijn, met name langere cyclussen. Maar dat hoef niet!
 
Groetjes 
 
 
 
Hoi!
het kan inderdaad ontpillen zijn. Maar houd er ook rekening mee dat je gewoon zwanger kan zijn!  Ik was gestopt met de pil en mijn menstruatie bleef uit. Ik natuurlijk stressen. (iets van 40/50 dagen) Veel last gehad van ontpillen. vervolgens dacht ik laat ik maar even testen, en ja hoor zwanger! Ik heb een late eisprong gehad waarsschijnlijk maar ben gewoon direct zwanger geraakt!
succes, ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn ?
 
Ja het kan inderdaad alle kanten op, en de klachten lijken allemaal zo veel op elkaar!! 
Spannend en we wachten maar af ?
 
Terug
Bovenaan