wat denken jullie????

A

Anoniem

Guest
Over een aantal dagen ga ik voor de eerste keer naar de gynaecoloog.

Mijn man kan niet zo makkelijk vrij nemen en wie weet hoe veel bezoekjes er nog volgen.

Denken of weten jullie uit eigen ervaring dat het voor het eerste bezoek belangrijk is dat hij mee gaat?

Graag hoor ik jullie mening.
Alvast bedankt.

Groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Persoonlijk zou ik bij die eerste afspraak m'n vriend erbij willen hebben....
Maar dat zul je toch zelf af moeten wegen.

Ben zelf zo'n eerste keer arts o.i.d ook wat 'wazig' en dan is het wel fijn dat er iemand bij is, die na tijd ook nog alles weet etc.

En dan kun je bij volgende afspraken altijd nog afwegen of hij weer meegaat.
Ben trouwens erg benieuwd hoe het gaat bij de gyn.

Groetjes,
Marije

Ik zal hem nog even onder jullie aandacht brengen ben wel nieuwesgierig naar jullie ideeen erover.

Hoi Mariska,

Toen ik de eerste keer naar de gyn ging, wist ik ook niet of mijn man mee moest ja of nee.
Hij bleef in de wachtkamer toen ik opgeroepen werd. De gyn vroeg direct of ik mijn man ook had meegenomen. Toen ik zei dat hij in de wachtkamer zat, moest hij erbij komen. Je hebt hem toch ook nodig om zwanger te worden, was zijn reactie.

Als ik jou was, zou ik hem wel meenemen.
Bij het eerste   bezoek worden er allerlei vragen gesteld aan jou en je man.

Veel succes.

Gr. kwek

Hoi Mariska,

Toen ik naar de gyn. moest om mijn spiraaltje te laten verwijderen moest mijn man ook mee van mij, en hij kan ook moeilijk vrij krijgen omdat hij op een busje rijd en iedereen van zijn werk mee moet nemen. maar ze hadden er wel begrip voor.
Wij moesten ook naar de gyn. omdat als ik zwanger zal zijn moet ik prednison slikken omdat ik met mijn andere zwangerschappen, last heb van hyperemesis gravidarum.
van mij moest mijn man mee omdat je samen zwanger word!
Als ik zwanger zal zijn dan hoeft hij ook niet elke keer mee, maar de eerste keer voor de zwangerschap en als ik zwanger zou zijn moet hij toch mee, een man kan al zo weinig doen, toch??

groeten, Tamara

Terug
Bovenaan